Abraham Mateo i Rafa Sánchez encapçalen el cartell musical de les festes de Vila-real

La programació dels festejos de maig i de setembre inclou 18 concerts i espectacles pensats per a tots els públics

Festes21 de febrero de 2025RedaccióRedacció

Fes clic ací per a vore el vídeo complet

Vila-real ha presentat avui, amb una festa especial, el cartell d'actuacions per a les festes patronals de maig i setembre. En el cas dels festejos patronals en honor a Sant Pasqual, el cap de cartell és el jove cantant i compositor Abraham Mateo que actuarà la mitjanit del 17 de maig a la plaça Major mentre que Rafa Sánchez (La Unión) i La Guardia faran el propi en els actes en homenatge a la Mare de Déu de Gràcia el l3 de setembre, a les 24:00 hores, a la plaça Major.


La programació per a les festes de maig inclou també els concerts de Marc Vilanova, María Isabel i Space Elephants (La Crida Fest, el divendres 9 de maig a les 18.00 hores a la plaça Major); Apologia i Figa Flawas (Rock per la llengua, el divendres 9 de maig a les 24:00 hores a la plaça Major); Rock con Ñ: La Superbanda del Rock Español (dissabte 10, a la plaça Major a les 24:00 hores); Vila-real Talent amb Gisela (diumenge 11, a la plaça Major a les 21.30 hores) i Cómplices tancarà l'apartat musical de maig (diumenge 18, a la plaça Major a les 20.30 hores). Amb tot, també hi haurà altres espectacles com la Nit d’humor amb Óscar Tramoyeres i Jesús Manzano (dimecres 14, a la plaça Major a les 23.30 hores) o el Tribut a Manolo Escobar amb Luis Escudero (divendres 16, a les 23.30 hores a la plaça Major). El Showman del Serrucho amenitzarà el sopar de veïns del 15 de maig.

festa presentació concerts Vila-real 3

Al setembre, la programació musical arrancarà el divendres 5 de setembre amb Gonzalo Hermida i un artista sorpresa, per confirmar, a les 24:00 hores a la plaça Major; el 6 de setembre arribarà al parc de la Maiorasga Kabrones!!!, proposta d’un exintegrant de Mägo de Oz, a les 24:00 hores; Falete posarà el fermall final al capítol musical dels actes en honor a la Mare de Déu de Gràcia amb un concert previst per al 14 de setembre, a les 20.30 hores a la plaça Major. Un tribut a Nino Bravo (7 de setembre, a les 23.30 hores a la plaça Major), una nit de folklore mexicà (10 de setembre, a les 23.30 hores a la plaça Major) i la Genz+ La Freska per a la nit de disfresses són altres de les propostes per als segons festejos anuals. L'orquestra Mónaco Party posarà el toc musical a la Nit de Tombet (11 de setembre, a la 1.00 al Recinte de la Marxa) mentre que Into Orquesta farà el propi el 12 de setembre en el sopar de veïns.

La regidora de Festes, Miriam Caravaca, ha destacat que es tracta d'una programació “molt variada pensada per a totes les edats i tot tipus de públics”. Caravaca també ha reiterat l'aposta de l'Ajuntament pel valencià amb el Rock per la llengua organitzat per les regidories de Normalització Lingüística i Festes per al qual “hem comptat amb una de les primeres espases -Figa Flawas- del panorama musical actual en la nostra llengua”. La regidora ha agraït a la Junta de Festes l'esforç realitzat, una vegada més, per a tancar una programació tan completa.

Te puede interesar
Lo más visto