
La fira se celebrarà del 27 al 30 de novembre i promet novetats per a seguir sent un referent nacional.
L'Orquestra Supramúsica i el Cor Ciutat de Vila-real han estat les agrupacions encarregades d'interpretar aquesta creació musical
25/02/2025Vila-real ha estrenat la Missa Divina Gràcia, una obra composta pel compositor i director del Cor Ciutat de Vila-real Miguel Alepuz Penalba, un acte que ha tingut lloc a l'Auditori Municipal Músic Rafael Beltrán Moner. Es tracta d'una composició musical per a la missa solemne en honor a la patrona, la Mare de Déu de Gràcia, i la seua estrena s'emmarca en la cloenda dels actes del 750é Aniversari de la Fundació de la ciutat.
L'Orquestra Supramúsica i el Cor Ciutat de Vila-real han estat les agrupacions encarregades d'interpretar aquesta creació musical que recull el fervor de la ciutat per la Mare de Déu de Gràcia i inclou al·lusions a diverses melodies tradicionals de Vila-real.
L'alcalde, José Benlloch, ha agraït la labor de Miguel Alepuz per a la creació d'aquesta missa dedicada a la patrona, així com la implicació del Cor Ciutat de Vila-real i l'Orquestra Supramúsica per a fer possible aquesta estrena.
La fira se celebrarà del 27 al 30 de novembre i promet novetats per a seguir sent un referent nacional.
L'IBI baixarà un 2% més, acumulant un 8% de reducció en la legislatura.
Les ajudes es destinen a les cinc confraries que formen part Fedcopesca.
Les millores inclouen més visites als centres, l'ampliació de la plantilla i el reconeixement de la seua funció.
L’Associació d’Estudis Tradicionals presenta un treball audiovisual dedicat a la recuperació d’una dansa de la Pobla d’Alcolea.
La cita tindrà lloc el 31 d'octubre a l'Auditori i Palau de Congressos, amb una nova obra de Ximo Fabregat.