
La ciutat reunirà del 7 al 9 de novembre participants de tota Iberoamèrica per fomentar vocacions científiques juvenils i acostar la ciència al gran públic.
L'Orquestra Supramúsica i el Cor Ciutat de Vila-real han estat les agrupacions encarregades d'interpretar aquesta creació musical
25/02/2025Vila-real ha estrenat la Missa Divina Gràcia, una obra composta pel compositor i director del Cor Ciutat de Vila-real Miguel Alepuz Penalba, un acte que ha tingut lloc a l'Auditori Municipal Músic Rafael Beltrán Moner. Es tracta d'una composició musical per a la missa solemne en honor a la patrona, la Mare de Déu de Gràcia, i la seua estrena s'emmarca en la cloenda dels actes del 750é Aniversari de la Fundació de la ciutat.
L'Orquestra Supramúsica i el Cor Ciutat de Vila-real han estat les agrupacions encarregades d'interpretar aquesta creació musical que recull el fervor de la ciutat per la Mare de Déu de Gràcia i inclou al·lusions a diverses melodies tradicionals de Vila-real.
L'alcalde, José Benlloch, ha agraït la labor de Miguel Alepuz per a la creació d'aquesta missa dedicada a la patrona, així com la implicació del Cor Ciutat de Vila-real i l'Orquestra Supramúsica per a fer possible aquesta estrena.
La ciutat reunirà del 7 al 9 de novembre participants de tota Iberoamèrica per fomentar vocacions científiques juvenils i acostar la ciència al gran públic.
La iniciativa arriba als pobles de menys de 1.000 habitants per conscienciar i formar sobre la importància de protegir el patrimoni natural.
Una enquesta revela que la joventut agrària reclama suport real, formació pràctica i una major rendibilitat per a garantir el relleu generacional al sector.
L'escorta nord-americà, jove i amb gran projecció, aterra a Castelló per aportar talent, intensitat i capacitat anotadora a l'equip de José Luis Pichel.
Un cap de setmana intens que comença el divendres 11 de juliol, a les 22.00 h, a la plaça Major
L'actuació compta amb una inversió de 41.612 euros i es preveu que els panells instal·lats subministren el 15% del consum de l'edifici