L'Alcora calfa motors per al Carnestoltes infantil 2025

    L'Ajuntament presenta la segona edició d'aquesta cita festiva que forma part de l'agenda infantil i oferirà disfresses, música i diversió per als més xicotets

    04/03/2025RedaccióRedacció

    L'alcalde de l'Alcora, Samuel Falomir, i la regidora d'Infància, Ana Huguet, han presentat hui la programació del Carnestoltes infantil 2025, un esdeveniment pensat perquè els més xicotets gaudisquen d'una jornada plena d'alegria, disfresses i entreteniment en família.

    Se celebrarà el dissabte 8 de març i arrancarà a les 17.00 hores amb la concentració de disfresses al parc Germanes Ferrer Bou. A les 17.30 hores, donarà principi la desfilada de Carnestoltes fins a la Pista Jardí, on tindrà lloc el plat fort de la jornada: el concert de La Colla Pirata a partir de les 18.30 hores. A més, els assistents podran gaudir d'una xocolatada i un photocall per a immortalitzar els seus millors moments.

    Samuel Falomir i Ana Huguet presenten el II Carnestoltes Infantil de l'Alcora

    Aquest esdeveniment forma part de l'agenda infantil de l'Alcora, una programació específica per a la infància que promou l'Ajuntament amb l'objectiu d'oferir activitats lúdiques, culturals i educatives al llarg de l'any. En aquest sentit, la regidora d'Infància, Ana Huguet, ha destacat la importància de continuar impulsant iniciatives dirigides als més xicotets: “Volem que els xiquets i xiquetes de l'Alcora tinguen espais de diversió i aprenentatge adaptats a ells, on puguen expressar-se, gaudir i compartir moments especials amb les seues famílies i amics”.

    El més vist