
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
El projecte es va proposar construir un espai segur i retratar a diverses cuidadores migrants provinents del sud global que habiten en el context rural de la província de Castelló
10/03/2025La mostra fotogràfica “Maternajes Transfronterizos”, de l'artista xilena Gabriela Rivera, es podrà gaudir fins al 27 d'abril en el Centre Cultural Melchor Zapata de Benicàssim.
Aquesta exposició, que indaga sobre la maternitat i les cures, presa com a punt d'inici la pròpia experiència de l'artista com a mare, artista i dona migrant que habita al poble de Cinctorres. El projecte es va proposar construir un espai segur i retratar a diverses cuidadores migrants provinents del sud global que habiten en el context rural de la província de Castelló, i després es va expandir al medi rural germànic.
Rivera va treballar amb l'ús de tècniques fotogràfiques analògiques, les que, a mode de ritual, es van activar amb objectes significants per a cada persona fotografiada, incloent en el procés de revelat matèria orgànica amb la qual cada cuidadora va identificar les seues vivències. Amb això, la fotògrafa busca visibilitzar part de les memòries íntimes de les participants, posant en escena materialitats de valor afectiu, procurant construir narratives que evidencien multiplicitat de sensibilitats i com aquestes es manifesten en el context europeu.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
La Diputació de Castelló Convocat la IV Edició del Concurs Fotogràfic 'Naturalitza't' per a Valorar el Nostre Medi Natural
L’esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament d’Onda amb la col·laboració del Museu del Taulell i el suport d’entitats com ANPEC, AVEC-Gremio i l’ATC
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”