
Raúl Collazos presenta la seua candidatura a presidir la Junta de Festes amb el lema “Orgull del passat, il·lusió pel futur”
Ha aconseguit 83 avals dels membres de l’assemblea, fet que anticipa un resultat favorable en la votació del 19 de juliol.
Un acte que va posar en relleu la igualtat de gènere i la situació laboral de les dones
11/03/2025El 10 de març, la seu de la ONCE a Castelló va acollir una jornada amb motiu del Dia de la Dona, organitzada per la Unió Progressista. La Delegada del Consell a Castelló, Susana Fabregat, va destacar el paper clau de les dones en la lluita per la igualtat d’oportunitats. Fabregat va posar l'accent en el compromís del Consell amb la inclusió social i la igualtat de gènere.
L’acte va incloure taules rodones sobre la situació de la dona a la ONCE, on es va subratllar que més del 50% de la plantilla de l’organització està formada per dones. La ONCE ha estat un referent en la integració de dones amb discapacitat, promovent polítiques per garantir la seva plena inclusió en tots els nivells de treball i direcció. La jornada va concloure amb un reconeixement a la lluita de les dones per la igualtat de drets.
La ONCE, a través dels seus diversos programes i serveis, s’ha destacat pel seu compromís amb la integració social i laboral de les persones amb discapacitat, contribuint de manera significativa a la igualtat d’oportunitats i a l’empoderament de la dona tant dins com fora de l’organització.
Ha aconseguit 83 avals dels membres de l’assemblea, fet que anticipa un resultat favorable en la votació del 19 de juliol.
Els ajuntaments podran optar a subvencions de fins a 5.000 euros per a actuacions de manteniment, homologació i divulgació del patrimoni natural
El municipi programa activitats gratuïtes a l’aire lliure per a totes les edats, del dilluns al divendres durant tot el mes
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles
Deu Dies de Tradició, Gastronomia i Convivència per ha gaudir d'una programació per a totes les edats, amb actes taurins, culturals i religiosos en honor a la Mare de Déu del Carme.
La Regidoria de Família i Infància de Castelló valora la tasca de la Fundació Iniciativa Social, que oferix activitats gratuïtes a 23 menors del barri en situació de vulnerabilitat.