La Banda Municipal de Castelló estrena uniformes i presenta un vídeo commemoratiu pel seu centenari

    Una celebració amb concerts, activitats i un nou vestuari per als músics

    11/03/2025RedaccióRedacció

    Fes clic ací per a veure el vídeo complet

    Amb motiu del seu centenari, la Banda Municipal de Castelló ha presentat els nous uniformes que estrenaran durant el Concert de la Festa. Els nous uniformes, creats per l'empresa castellonenca Paco Roca, sastreria fundada el 1890, seran lluïts pels membres de la banda en una actuació especial, en què interpretaran pasdobles dedicats a les reines de les festes, Paula Torres i Carla Ibáñez. Aquest esdeveniment també inclou la projecció d'un vídeo commemoratiu produït per Ramón Martínez, que repassa la història de la banda amb imatges inèdites.

    El centenari de la Banda Municipal és un dels esdeveniments culturals  rellevants de la ciutat, i ja es poden veure els fruits d'una àmplia programació que inclou més de cinquanta activitats, com concerts extraordinaris, exposicions i la publicació d'un llibre sobre la història de la banda. Les entrades per al concert han volat, demostrant l'afecte que els ciutadans tenen per aquesta institució musical.

    banda de musica centenario

    Amb una inversió total de 18.259 euros per al nou equipament i altres activitats commemoratives, la ciutat continua celebrant un segle de música que ha estat fonamental en la seua identitat cultural.

    El més vist