
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
La Guàrdia Civil intensifica el control a les carreteres, amb un gran nombre d'infraccions relacionades amb l'alcohol i les drogues
12/03/2025Durant el mes de febrer passat, l'Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil a la Comunitat Valenciana va posar a disposició judicial 242 conductors per delictes contra la seguretat viària. D'aquests, 106 van ser denunciats per conduir sense permís o llicència, incloent 58 per pèrdua total de punts, 10 per privació cautelar del permís, 3 per pèrdua definitiva del permís per decisió judicial i 35 per conduir sense haver obtingut mai el permís. A més, 103 conductors van ser arrestats per conduir sota els efectes de begudes alcohòliques, 15 per conducció temerària, 13 per conduir amb drogues en l'organisme i 3 per excés de velocitat.
A la província de Castelló, es van denunciar 39 conductors per no tenir permís o llicència, 52 per conduir sota els efectes de l'alcohol, 6 per conducció temerària i 9 per conduir amb drogues en l'organisme. Aquestes dades subratllen la importància del control a les vies per part de la Guàrdia Civil, que té com a objectiu garantir la seguretat de tots els usuaris de les carreteres.
A la província d'Alacant, les actuacions van ser igualment notables, amb 44 conductors denunciats per manca de permís o llicència, 34 per conduir sota els efectes de l'alcohol, 7 per conducció temerària, 3 per excés de velocitat, 2 per conduir amb drogues en l'organisme i 2 més per abandonar el lloc de l'accident. La Guàrdia Civil continua amb els controls per evitar riscos i millorar la seguretat viària a tota la Comunitat Valenciana.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
La Diputació de Castelló Convocat la IV Edició del Concurs Fotogràfic 'Naturalitza't' per a Valorar el Nostre Medi Natural
L’esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament d’Onda amb la col·laboració del Museu del Taulell i el suport d’entitats com ANPEC, AVEC-Gremio i l’ATC
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”