
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
Un homenatge als esportistes, clubs i associacions del municipi amb mencions especials per al Club de Gimnàstica Artística i la Marxa al Bartolo
12/03/2025Benicàssim es prepara per celebrar el pròxim divendres, 14 de març, la V Gala de l'Esport Local, un esdeveniment on es reconeixerà el talent i esforç dels esportistes, clubs i associacions esportives del municipi. A més dels premis individuals i col·lectius, s'atorgaran dues mencions especials: una al Club de Gimnàstica Artística Benicàssim pel seu 25 aniversari i una altra pel retorn de la Marxa al Bartolo. La gala es durà a terme a les 19 hores al Teatre Municipal Francesc Tàrrega, amb l'actor i còmic Txabi Franquesa com a mestre de cerimònies.
L'alcaldessa de Benicàssim, Susana Marqués, ha destacat la tasca de clubs i famílies, que "són els motors perquè els nostres esportistes portin el nom de Benicàssim a l'alt més alt, convertint-se en els millors ambaixadors del talent benicenc". Per la seva banda, el regidor d'Esports, Manolo Gual, ha remarcat que s'espera un auditori ple per homenatjar als esportistes locals, en un acte que lliurarà 32 premis.
Aquesta gala també és una mostra del compromís de l'equip de govern per consolidar Benicàssim com a referent esportiu. Per això, han invertit 789.000 euros per millorar els serveis en els dos centres esportius més destacats del municipi, el Pabellón Torre Sant Vicent i Carrerasa, a més de promoure l'activitat física a l'aire lliure amb la instal·lació de maquinària en diversos punts del terme municipal.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
La Diputació de Castelló Convocat la IV Edició del Concurs Fotogràfic 'Naturalitza't' per a Valorar el Nostre Medi Natural
L’esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament d’Onda amb la col·laboració del Museu del Taulell i el suport d’entitats com ANPEC, AVEC-Gremio i l’ATC
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”