
L'espectacle de llums i pirotècnia “al cel” il·lumina el cel de Castelló
Redacció

Fes clic ací per a veure el vídeo complet
La programació de les festes fundacionals de la ciutat ha comptat, per primera vegada, amb un espectacle innovador que ha conjugat la pirotècnica amb diferents imatges projectades en el cel, gràcies al vol coordinat de més de 300 drons.
La penúltima jornada de les festes de la Magdalena ha comptat amb aquest acte nou en la programació, en l'aposta tant de Junta de Festes, com de la regidoria de Festes de l'Ajuntament, per fer de la Magdalena, un referent a nivell nacional a l'altura de grans capitals.

A les 23:00h el cel de Castelló ha vibrat amb el tret d'una piromusical única, a càrrec de Pirotècnia Peñarroja, denominada ‘Al Cel’ i l'espectacle amb més de 300 drons de l'empresa Umiles, a l'esplanada enfront de l'Auditori.
Un esdeveniment que ha potenciat la llum, com a element referent i distintiu de les festes de la Magdalena i ha fet referència als símbols que són senyes d'identitat de les festes de la ciutat.




El Patronat de Festes aprova un pressupost rècord de 2,7 milions d'euros per a 2027

El Patronat de Turisme aprova un pressupost de més d'1,54 milions d'euros per reforçar la promoció de Castelló durant tot l'any

Morella inicia este dimecres el repartiment del llibre de festes 2026 amb tota la programació del mes d'agost
La publicació arribarà a les llars entre dimecres i dijous i incorpora, com a novetat, una guia comercial amb les empreses col·laboradores i els principals actes de les festes.

Tales i Alfondeguilla concentren els punts més crítics de l'incendi de la Vall d'Uixó


