
Climent: «L'aposta de la Generalitat pels centres tecnològics ha sigut fonamental per a donar una resposta ràpida durant la pandèmia»

El conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, Rafael Climent, ha destacat: «l'aposta de la Generalitat per la generació de coneixement i tecnologia en els centres tecnològics ha sigut fonamental perquè aquests hagen pogut donar una resposta ràpida, en un molt curt espai de temps, a penes un mes, a les necessitats de material sanitari per a combatre la crisi».
Climent ha fet aquestes declaracions en la presentació del 'Demostrador d'Indústria 4.0' desenvolupat per l'Institut tecnològic de producte infantil i d'oci (AIJU) dirigit al sector de transformació de plàstics, en la qual ha estat acompanyat de la directora general de l'Institut Valencià de Competitivitat Empresària (Ivace), Júlia Company.
El projecte, denominat 'Optimització i Monitoratge a temps real d'un taller de Iiyección-Taller 4.0', ha sigut finançat per la unitat d'innovació del Ivace amb 374.000 euros.
El taller compta amb les últimes tecnologies digitals que s'han instal·lat en l'empresa Vicedo Martí SL, dedicada a la fabricació de motles, injecció de plàstics i muntatge «I els resultats obtinguts -ha destacat Rafa Climent- reforcen la necessitat d'aplicar aquestes tecnologies per a l'estalvi de costos i l'augment de la competitivitat».


Les Alqueries presenta esta nit a Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Les Alqueries es bolca amb la presentació de Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

El PP de Borriol acusa Compromís de no avançar en la urbanització dels terrenys destinats al futur institut

L'EASD Castelló obri la inscripció per a les proves d'accés dels estudis de Disseny i Arts Plàstiques del curs 2026-2027


