
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
La Generalitat amplia el termini per facilitar que tots els joves reben el nou suport digital
24/04/2025La Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori ha decidit ampliar fins al 31 de maig la validesa de la targeta jove gratuïta de cartró per a viatjar amb el TRAM de Castelló. L'objectiu és assegurar que tots els menors de 31 anys que han sol·licitat la nova targeta Móbilis 30 la reben a temps i puguen continuar gaudint del transport públic de manera gratuïta. El canvi de suport respon a la gran demanda registrada els últims dies i a la voluntat de garantir un accés equitatiu i segur a aquest servei.
La nova targeta Móbilis 30, disponible des de febrer, suposa un avanç significatiu en la digitalització del sistema de transport metropolità. Està elaborada en plàstic, inclou la fotografia i les dades del titular, i permetrà viatjar de forma gratuïta no només pel TRAM de Castelló, sinó també per les xarxes metropolitanes de València i Alacant. A més, servirà de base per a nous descomptes a partir del 30 de juny. La tramitació es fa exclusivament de manera telemàtica a través de la web de la Generalitat, amb enviament gratuït al domicili.
Per obtindre la targeta, cal aportar el Carnet Jove en vigor de l’IVAJ, una fotografia i una còpia del DNI. Els menors de 14 anys poden presentar el Llibre de Família i el DNI del tutor o tutora. Una vegada validada, la targeta es pot utilitzar de manera immediata carregant el títol gratuït en les màquines de les estacions. Amb aquesta ampliació, la Generalitat facilita una transició progressiva i accessible cap a un sistema de transport més eficient i modern.
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
Un hivernacle de pitayes a Moncofa, saquejat sense deixar fruita per a la collita
El cel es prepara per a grans canvis energètics i transformacions personals
La directiva es posa a buscar un substitut per a reconduir la situació de l'equip
El Consell Sectorial de Comerç acorda un calendari d'accions conjuntes
L'esdeveniment reuneix representants del Ministeri, la Generalitat i el sector pesquer per a debatre sobre el futur