
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
Reunirà administracions, operadors i agents socials per a analitzar l'estratègia per a construir la mobilitat del futur en la Comunitat
16/07/2020 REDACCIÓ«»El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha anunciat per a setembre la celebració del Fòrum de la Mobilitat de la Comunitat Valenciana, que reunirà «administracions, operadors i agents socials per a analitzar l'estratègia que permeta construir la mobilitat del futur en la Comunitat Valenciana».
Segons ha explicat el conseller: «aquesta reunió del Fòrum de Mobilitat té especial rellevància per a poder revisar models i consensuar mesures per a treballar cap a una planificació de la mobilitat amb perspectiva de gènere, sostenible i eficient, especialment ara, després de la pandèmia».
Així mateix, Arcadi España ha fet referència a la importància de la convocatòria del Fòrum al setembre ja que no s'ha pogut reunir abans degut, primer, a la cita electoral i la constitució del nou Consell i, després, a l'estat d'alarma derivat de la*COVID-19.
Així, entre els temes a tractar en aquesta IV reunió del Fòrum s'analitzaran les estratègies de mobilitat Post COVID-19 en la Comunitat Valenciana, així com l'Oficina Valenciana de la Bicicleta creada per la conselleria per a articular mesures i accions en diferents àmbits per a afermar la mobilitat sostenible quotidiana, especialment en les àrees de major concentració de població. També s'informarà sobre la situació dels plans de mobilitat supramunicipals i municipals que està elaborant la Conselleria, i del nou mapa concessional de transport regular de viatgers per carretera.
Per a Arcadi España, «és molt necessari replantejar-nos una nova mobilitat, amb un transport públic, eficient, segur i sostenible, ajudar el transport motoritzats a transitar cap a formes més sostenibles i potenciar altres mitjans alternatius que es puguen convertir en principals i quotidians, com la bicicleta o el patinet, fins i tot desplaçar-se a peu».
Està integrat per 42 membres que representen a administracions, organitzacions empresarials, organitzacions sindicals, experts i expertes en la matèria i associacions de persones consumidores i usuària, així com altres actors socials i econòmics rellevants en relació amb la mobilitat, com a empreses operadores de serveis, associacions de comerciants, associacions de persones amb mobilitat reduïda, etc.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
Més de 950 participants van omplir la ciutat de passió i germanor.
El Consorci de Bombers impulsa dotze jornades per millorar la resposta municipal davant catàstrofes
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma
Les autoritats, les reines de les festes i els veïns reten homenatge al patró del districte marítim amb la missa major, el lliurament del “Aladroc d’Or” i una espectacular mascletà
L’acte ret un profund homenatge a les arrels marineres de Castelló i al llegat del sector pesquer