
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
Del 6 al 14 de maig es podran presentar les sol·licituds a través del portal electrònic Adminova
09/05/2025Benicarló iniciarà aquest dilluns 6 de maig el període d’admissió escolar per a les etapes d’Educació Infantil i Primària corresponents al curs 2025-2026. Un total de 261 xiquets i xiquetes nascuts l’any 2022 tindran l’oportunitat d’escolaritzar-se per primera vegada en algun dels cinc centres públics o en el col·legi concertat del municipi.
El termini per presentar les sol·licituds romandrà obert fins al 14 de maig a les 23.59 hores i haurà de formalitzar-se de manera telemàtica mitjançant el portal oficial: https://portal.edu.gva.es/adminova. El procediment estarà disponible a partir de les 9.00 hores del primer dia de termini.
Per a les famílies que tinguen dificultats amb l’administració electrònica, o bé no disposen de la documentació necessària, especialment en el cas de persones de nacionalitat estrangera sense NIE, els centres educatius oferiran suport com a punts d’atenció presencial. En estos casos, serà necessari sol·licitar cita prèvia amb el centre triat com a primera opció per tal de rebre assistència.
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
L'alcalde Bernabé Sangüesa destaca la importància d'ambdues actuacions per a la millora dels accessos i la seguretat dels vianants.
La ciutat acollirà 38 espectacles de 24 companyies internacionals en els dos últims caps de setmana de setembre.
Un hivernacle de pitayes a Moncofa, saquejat sense deixar fruita per a la collita
La directiva es posa a buscar un substitut per a reconduir la situació de l'equip
El Consell Sectorial de Comerç acorda un calendari d'accions conjuntes