
Castelló es bolca en la solidaritat amb la campanya “Recollida Primavera”
RedaccióFes clic ací per a veure el vídeo complet:
Del 19 al 25 de maig de 2025, els supermercats i plataformes digitals del Grup El Corte Inglés a Castelló participen activament en la campanya solidària “Recollida Primavera”, impulsada en col·laboració amb la Federació Espanyola de Bancs d'Aliments (FESBAL). Aquesta iniciativa té com a objectiu principal recolzar a milers de persones en situació de vulnerabilitat mitjançant donacions econòmiques.
A Castelló, establiments com El Corte Inglés de l'avinguda del Mar o els centres Hipercor i Supercor permeten als clients fer les seues aportacions directament a les caixes o a través de les aplicacions en línia. Per cada donatiu, l’empresa afegirà un 10% en productes essencials, reforçant així l'impacte de la col·laboració ciutadana.
El banc d'aliments de la província de Castelló , assenyala que la taxa de sol·licitud d'ajudes d'aliments s'ha disparat en l'ultime any, passant del 2,3% en 2023 al 6,4% en l'últim any. Esta dada i el seu increment reflexa la greu situació que patixen moltes famílies, que malgrat tindre a algun membre de la família treballant, no arriben a final de mes.

La iniciativa compta amb el suport de voluntaris locals i una campanya de comunicació específica als punts de venda de Castelló, amb l’objectiu de maximitzar la participació. Aquesta acció solidària, que s’ha convertit en un referent anual, reforça el compromís social del grup a nivell local i contribueix a la cohesió i benestar de la comunitat castellonenca.


Torreblanca ja coneix les seues màximes representants per a les Festes Patronals de 2026

Torreblanca ompli l'estiu d'activitats per reforçar el seu atractiu turístic

Francisco Javier Catalán assumix el comandament de la Policia Local de Castelló amb el compromís d'una policia més pròxima i visible

SOM Festival 2026 reunix grans figures de la música i consolida Castelló com un dels referents culturals de l'estiu mediterrani

Castelló reforça la conscienciació per evitar l'abandó de mobles i estris amb la campanya "No seas trasto"
L'Ajuntament i Tetma recorden que la ciutadania disposa de dos serveis gratuïts per gestionar els residus voluminosos i impulsen accions informatives als barris i la Marjaleria.






