
Castelló es bolca en la solidaritat amb la campanya “Recollida Primavera”
RedaccióFes clic ací per a veure el vídeo complet:
Del 19 al 25 de maig de 2025, els supermercats i plataformes digitals del Grup El Corte Inglés a Castelló participen activament en la campanya solidària “Recollida Primavera”, impulsada en col·laboració amb la Federació Espanyola de Bancs d'Aliments (FESBAL). Aquesta iniciativa té com a objectiu principal recolzar a milers de persones en situació de vulnerabilitat mitjançant donacions econòmiques.
A Castelló, establiments com El Corte Inglés de l'avinguda del Mar o els centres Hipercor i Supercor permeten als clients fer les seues aportacions directament a les caixes o a través de les aplicacions en línia. Per cada donatiu, l’empresa afegirà un 10% en productes essencials, reforçant així l'impacte de la col·laboració ciutadana.
El banc d'aliments de la província de Castelló , assenyala que la taxa de sol·licitud d'ajudes d'aliments s'ha disparat en l'ultime any, passant del 2,3% en 2023 al 6,4% en l'últim any. Esta dada i el seu increment reflexa la greu situació que patixen moltes famílies, que malgrat tindre a algun membre de la família treballant, no arriben a final de mes.

La iniciativa compta amb el suport de voluntaris locals i una campanya de comunicació específica als punts de venda de Castelló, amb l’objectiu de maximitzar la participació. Aquesta acció solidària, que s’ha convertit en un referent anual, reforça el compromís social del grup a nivell local i contribueix a la cohesió i benestar de la comunitat castellonenca.


Castelló reunirà prop de 1.200 gimnastes en tres grans competicions nacionals de gimnàstica rítmica
El Pavelló Ciutat de Castelló acollirà de l'1 al 5 de juliol el Campionat d'Espanya d'Equips, la Final de la Lliga Iberdrola i la Copa d'Espanya de Conjunts, amb una previsió d'assistència de prop de 6.000 persones.

El Toro porta la platja fins al cor del poble per celebrar la Nit de Sant Joan

Els escolars d'Orpesa del Mar reben els diplomes del programa d'Educació Viària

Oropesa del Mar alça les banderes d'excel·lència i dona la benvinguda a un nou estiu

El Planetari de Castelló estrena el documental immersiu que prepara el públic per als grans eclipsis de 2026 i 2028





