
Vila-real implementarà un sistema per a afavorir la tasca dels serveis d'emergència en festes
Redacció

Els departaments de Policia Local, Serveis Públics, Disciplina i Festes s'han reunit aquesta setmana per a valorar el desenvolupament de les festes patronals en honor a Sant Pasqual i poder establir accions de millora en festejos futurs. Una de les mesures que s'implementarà serà la divisió dels carrers de la vila en nord/sud i est/oest per a autoritzar la celebració de discomòbils i d'orquestres. Així, els dies parells tindran el vistiplau les previstes al nord/sud i els dies imparells les de l'est/oest amb l'objectiu de disposar d'un plànol d'evacuacions que afavorisca la tasca i la logística dels serveis d'emergència.

La vicealcaldessa i regidora de Serveis Públics, Maria Fajardo, que ha assistit a la reunió així com la regidora de Festes, Miriam Caravaca, i personal tècnic de diferents departaments, ha indicat que una de les qüestions que s'ha abordat ha sigut com poder millorar la qualitat de vida d'aquelles persones a les quals les festes les afecten de ple per viure en els carrers de la vila o en aquells en els quals s'organitzen esdeveniments que suposen tallar el pas, ja que "la previsió ha de ser màxima per a afavorir el seu benestar i els hem de poder oferir alternatives a les molèsties que puguen derivar-se dels períodes festius".


També s'han tractat altres temes com els mecanismes per a agilitzar algunes tasques de Serveis Públics, la licitació de contractes o la millora per a coordinar la successió d'actes que es duen a terme. L'objectiu final, ha insistit Fajardo, és "treballar de forma conjunta per a coordinar tots els aspectes relacionats amb les festes i garantir un adequat desenvolupament de les mateixes".


La Plaça Major celebrarà els 775 anys de Castelló amb un gran tribut gratuït a Mecano
El grup Dalí actuarà este dissabte 5 de setembre, a les 21.30 hores, amb un espectacle de 90 minuts que recuperarà alguns dels grans èxits de la banda dels anys 80. L’entrada serà gratuïta.

El Gurugú estrena este dissabte el Castellón Beach Festival amb deu hores d’esport, música i oci

Castelló acosta els esports nàutics a les persones amb discapacitat amb la VI jornada ‘Mediterrani Accessible’
La platja del Palmeral, davant del Planetari, acollirà este diumenge 6 de setembre activitats de busseig, cadires amfíbies, bicicletes adaptades i sensibilització ambiental en una jornada oberta també a familiars i altres col·lectius.

Castelló invertix més de 500.000 euros en millorar l’aïllament tèrmic de tres col·legis públics
Les actuacions als CEIP Carles Salvador, Sanchis Yago i Enriqueta Agut han permés renovar la fusteria exterior dels edificis per reduir les pèrdues energètiques i millorar el confort de les aules.

La Diputació culmina la restauració de les pintures murals de l’ermita de l’Avellà de Catí





