Betxí obri el termini per al programa d’ocupació agrària que contractarà 23 persones aquest estiu

    El treball comprén tasques de manteniment i neteja de l’entorn rural durant els mesos de juliol, agost i setembre

    28/05/2025RedaccióRedacció

    L’Ajuntament de Betxí ha obert el termini perquè les persones interessades puguen inscriure’s al programa d’ocupació agrària subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE). Enguany, es contractaran un total de 23 veïnes i veïns en situació de desocupació, que realitzaran feines de neteja i manteniment del medi natural municipal durant els mesos de juliol, agost i setembre.


    Les persones interessades ja poden apuntar-se a través del sistema d’ocupació pública per participar en el procés de selecció, que s’iniciarà el pròxim mes de juny i que serà gestionat per un tribunal conformat per personal tècnic de l’Ajuntament i representants sindicals, segons la baremació oficial del SEPE.

    ocupacio betxi

    L’alcaldessa de Betxí, Carla Nebot, ha destacat la importància d’aquesta convocatòria, que “permetrà generar ocupació temporal entre la població local al mateix temps que cuidem el nostre entorn rural, preparant-lo per a l’època de pluges amb actuacions com la neteja de camins i el desbrossament de barrancs i rius”.

    El projecte compta amb una inversió de 60.120 euros i forma part del programa estatal de foment de l’ocupació agrària en zones rurals. Amb aquesta nova edició, el consistori reafirma el seu compromís amb el suport a les persones aturades del municipi i amb la protecció del medi natural.

    El més vist