
El Consell aprova la concessió de 5'4 milions en ajudes per a programes de persones amb diversitat funcional



El Ple del Consell ha aprovat les bases reguladores per a la concessió directa de subvencions a entitats del tercer sector d'acció social per al desenvolupament de programes destinats a millorar l'atenció, protecció i qualitat de vida de les persones amb diversitat funcional i persones amb trastorn mental greu de la Comunitat Valenciana.
Aquestes subvencions, de caràcter excepcional, s'emmarquen en la resposta institucional del Consell davant la pandèmia de la COVID-19, donades les necessitats d'atenció que requereixen les persones amb diversitat funcional i les persones amb trastorn mental greu. L'import total d'aquestes ajudes ascendeix a 5.467.390 euros.
En aquest cas, l'objectiu d'aquestes ajudes és assegurar, en les actuals circumstàncies de crisi social, econòmica i sanitària, la continuïtat de l'atenció a les persones amb diversitat funcional, mantenir les xarxes de suport així com la seua salut física i mental, tant en el seu entorn familiar com en el seu entorn natural i geogràfic.


Nicolás Redondo defensa a Nules la necessitat d'enfortir les institucions democràtiques i recuperar la cultura del consens

Castelló incorporarà representants veïnals dels districtes en l'elaboració del primer Pla Municipal de Salut Mental

Tresor Antic arriba a Castelló amb més de 200 vehicles clàssics i un centenar de parades d'antiguitats

Figueroles acollirà el Dia de la Província 2026 coincidint amb el 300 aniversari del municipi



