Castelló reforça el programa Comunicajove per a prevenir l’assetjament escolar i el ciberassetjament

    Comunicajove és clau per a crear entorns educatius segurs i respectuosos

    22/06/2025RedaccióRedacció
    young-students-showing-mobile-phone-to-camera-at-g-2024-11-26-17-52-50-utc
    A través de xarrades, tallers i protocols d’actuació, el seu equip treballa colze a colze amb els centres escolars


    L’Ajuntament de Castelló ha anunciat el reforç del programa Comunicajove amb la incorporació enguany d’una educadora social, amb l’objectiu de millorar l’acompanyament a l’alumnat i ampliar la prevenció de l’assetjament escolar i el ciberassetjament.

    El regidor de Seguretat, Antonio Ortolá, ha destacat que “la labor de sensibilització que es fa des de Comunicajove és clau per a crear entorns educatius segurs i respectuosos”. Ha remarcat la importància de la col·laboració entre Seguretat, Educació, Serveis Socials i Joventut, així com amb la Universitat Jaume I, la Conselleria d’Educació i la Policia Nacional.

    comunicajove-1-300x240

    La Unitat Agent Tutor és la peça fonamental del programa. A través de xarrades, tallers i protocols d’actuació, el seu equip treballa colze a colze amb els centres escolars per a detectar precoçment possibles casos d’assetjament i actuar de manera coordinada.

    L´alcaldesa de Castelló , Begoña Carrasco ha posat en valor aquesta tasca, reconeguda a nivell estatal, i ha remarcat: “És una sort que aquest talent i aquesta vocació es quede a Castelló per a fer tant de bé entre els nostres joves”.

    El més vist