
Aquesta mostra, que es podrà visitar a l’espai ECO Les Aules a partir del pròxim 26 de juny
L’hospital executa la fase 4 del projecte amb la reforma de 650 m² i nous espais assistencials com una consulta d’infermeria i dos boxes per a urgències vitals
17/06/2025EL Hospital General de Castelló avança en la fase 4 de les obres d’Urgències amb la remodelació interna d’espais
La Conselleria de Sanitat garanteix l’atenció sanitària amb reforços als centres d’Atenció Primària, els Punts d’Atenció Continuada i els consultoris d’estiu
El Departament de Salut de Castelló continua amb l’execució de les obres de reforma del Servei d’Urgències de l’Hospital General Universitari de Castelló, que actualment es troben en plena fase 4, amb actuacions sobre 650 metres quadrats de la planta baixa del bloc C. Aquesta fase inclou la remodelació interna d’espais, amb la posada en marxa d’una nova consulta d’infermeria i la plena operativitat de dos boxes d’atenció a pacients amb urgència vital, amb l’objectiu d’agilitzar l’atenció.
Els treballs es duen a terme amb una planificació coordinada amb el servei d’Urgències, per tal de garantir el funcionament normal del servei i de la resta de l’hospital durant tot el procés.
Per tal d’assegurar una cobertura assistencial adequada, el Departament compta amb el suport de la xarxa d’Atenció Primària, els Punts d’Atenció Continuada (PAC) situats als centres de Fernando el Católico, Trullols i el centre integrat del Grau, així com altres PAC de municipis pròxims com Borriol, Benicàssim o Almassora.
A més, amb motiu de l’inici del període estival, també es reforça l’assistència a persones desplaçades a través dels consultoris de temporada ubicats en zones de gran afluència turística.
Cal recordar que les urgències hospitalàries estan destinades a pacients amb patologies greus que requereixen una atenció mèdica avançada, mentre que els PAC ofereixen assistència a casos immediats però no greus, per evitar col·lapses innecessaris en l’hospital.
Segons el calendari previst al projecte arquitectònic, es preveu que aquesta fase 4 puga finalitzar a la tardor, avançant cap a la renovació integral del servei hospitalari d’Urgències.
Aquesta mostra, que es podrà visitar a l’espai ECO Les Aules a partir del pròxim 26 de juny
3 generacions de Melons Panollo mantenen vius els cultius de marjal a Nules
Esport, valors i futur, així va clausurar Castelló els 45é Jocs Esportius Municipals
Lina Granell ens Ensenya a Fer Gelats Casolans Saludables
L'activitat ha comptat amb dos grups, un d'adults i un altre d'adults acompanyats per fills o filles menors de 3 anys
El gruix, 13, ha sigut per circular dues persones en un dispositiu i altres 12 per transitar per la vorera