
Torreblanca amplia l’horari de la piscina i el gimnàs per a facilitar-ne l’accés a més usuaris
Les instal·lacions esportives obriran de dilluns a divendres de 8.00 a 22.00 hores,
Formació digital gratuïta des del FPA de Nules amb quatre propostes innovadores
21/06/2025L’Ajuntament de Nules, a través del Centre de Formació de Persones Adultes Municipal (FPA) “Marisol González Felip”, ha posat en marxa una nova oferta formativa centrada en les competències digitals. Es tracta de quatre cursos gratuïts, en línia i dirigits a públic jove i adult, amb l’objectiu d’adquirir habilitats tecnològiques d’una manera accessible i adaptada als horaris personals.
Les persones interessades poden triar entre les següents formacions:
Principis de Community Manager, on es donen a conéixer estratègies per a crear contingut, gestionar xarxes socials i construir una reputació en línia.
Introducció a la Intel·ligència Artificial, amb una visió pràctica i actualitzada d’aquesta tecnologia, les seues ferramentes i aplicacions quotidianes.
Fonaments de Ciberseguretat, que aborda aspectes essencials com la protecció de dades, amenaces digitals, còpies de seguretat i seguretat en dispositius i xarxes.
Ferramentes per a crear continguts digitals, per aprendre a utilitzar Word, Excel, PowerPoint (nivell intermedi), així com Canva, Photoshop, Illustrator, Premiere Pro, Final Cut Pro i Wordpress.
Tots els cursos s’imparteixen en format en línia i permeten adaptar l’aprenentatge al ritme de cada persona. Per inscriure’s, cal accedir al formulari habilitat a https://forms.office.com/e/5nQCeHKifU, encara que també es pot demanar informació presencialment al FPA, ubicat al Casal Jove de Nules.
Amb aquesta iniciativa, l’Ajuntament de Nules continua apostant per l’alfabetització digital com a eina d’inclusió i desenvolupament personal i professional, oferint oportunitats formatives de qualitat i accessibles per a tota la ciutadania.
Les instal·lacions esportives obriran de dilluns a divendres de 8.00 a 22.00 hores,
Castelló triarà per primera vegada una Junta de Festes democràtica sota els nous Estatuts
Agricultura finança accions promocionals de 25 cellers valencians en mercats extracomunitaris
3 generacions de Melons Panollo mantenen vius els cultius de marjal a Nules
Entre el 23 i el 29 de juny, els castellonencs podran accedir de forma gratuïta al recinte
Una proposta festiva pensada per a totes les edats, en col·laboració amb la Federació de Colles