
Oropesa del Mar incorpora una nova placa al recorregut poètic del nucli antic amb la Cançó del Pirata de José de Espronceda
La nova placa es troba al principi de les escales de l’Escaleta, en la carrer Sant Miquel.
Formació digital gratuïta des del FPA de Nules amb quatre propostes innovadores
21/06/2025L’Ajuntament de Nules, a través del Centre de Formació de Persones Adultes Municipal (FPA) “Marisol González Felip”, ha posat en marxa una nova oferta formativa centrada en les competències digitals. Es tracta de quatre cursos gratuïts, en línia i dirigits a públic jove i adult, amb l’objectiu d’adquirir habilitats tecnològiques d’una manera accessible i adaptada als horaris personals.
Les persones interessades poden triar entre les següents formacions:
Principis de Community Manager, on es donen a conéixer estratègies per a crear contingut, gestionar xarxes socials i construir una reputació en línia.
Introducció a la Intel·ligència Artificial, amb una visió pràctica i actualitzada d’aquesta tecnologia, les seues ferramentes i aplicacions quotidianes.
Fonaments de Ciberseguretat, que aborda aspectes essencials com la protecció de dades, amenaces digitals, còpies de seguretat i seguretat en dispositius i xarxes.
Ferramentes per a crear continguts digitals, per aprendre a utilitzar Word, Excel, PowerPoint (nivell intermedi), així com Canva, Photoshop, Illustrator, Premiere Pro, Final Cut Pro i Wordpress.
Tots els cursos s’imparteixen en format en línia i permeten adaptar l’aprenentatge al ritme de cada persona. Per inscriure’s, cal accedir al formulari habilitat a https://forms.office.com/e/5nQCeHKifU, encara que també es pot demanar informació presencialment al FPA, ubicat al Casal Jove de Nules.
Amb aquesta iniciativa, l’Ajuntament de Nules continua apostant per l’alfabetització digital com a eina d’inclusió i desenvolupament personal i professional, oferint oportunitats formatives de qualitat i accessibles per a tota la ciutadania.
La nova placa es troba al principi de les escales de l’Escaleta, en la carrer Sant Miquel.
L’espectacle tindrà lloc dissabte a les 23.00 h al Templet del Moll de Costa.
L’Ajuntament incorpora psicòlegs i treballadors socials a través del programa SASEM.
La incorporació reforça el compromís de PortCastelló amb la sostenibilitat i la competitivitat empresarial.
Al voltant de 200 penyes participaran dels actes festius que es prolongaran fins al 31 d’agost.
Del 23 d’agost al 7 de setembre, més de 150 actes ompliran de vida carrers i places.