
Oropesa del Mar incorpora una nova placa al recorregut poètic del nucli antic amb la Cançó del Pirata de José de Espronceda
La nova placa es troba al principi de les escales de l’Escaleta, en la carrer Sant Miquel.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
30/06/2025
El Grau acull l’estrena de “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als grans mites de la cançó espanyola
La Setmana de Sant Pere del Grau de Castelló comptarà amb un dels plats forts d’aquesta edició el pròxim 1 de juliol amb l’estrena de “Grandes”, la nova producció musical de JuanRa Castillo. Un espectacle en directe que ret homenatge a les grans veus de la música espanyola, amb una posada en escena plena de passió, emoció i talent.
Amb músics en viu i una acurada selecció de temes, “Grandes” farà reviure l’essència de llegendes com Nino Bravo, Raphael, Rocío Jurado, Isabel Pantoja o Camilo Sesto, entre molts altres. Una proposta pensada per fer vibrar el públic amb els èxits que formen part de la memòria col·lectiva de diverses generacions.
L’espectacle tindrà lloc al Moll de Costa, en el marc de les celebracions en honor a Sant Pere, patró del Grau, i promet ser una de les vetlades més emocionants de la programació festiva.
La cita amb la música i el sentiment serà el dilluns 1 de juliol. Una oportunitat única per gaudir de la màgia de la música en directe i celebrar el nostre patrimoni musical en un entorn incomparable.
La nova placa es troba al principi de les escales de l’Escaleta, en la carrer Sant Miquel.
L’espectacle tindrà lloc dissabte a les 23.00 h al Templet del Moll de Costa.
L’Ajuntament incorpora psicòlegs i treballadors socials a través del programa SASEM.
La incorporació reforça el compromís de PortCastelló amb la sostenibilitat i la competitivitat empresarial.
Al voltant de 200 penyes participaran dels actes festius que es prolongaran fins al 31 d’agost.
Del 23 d’agost al 7 de setembre, més de 150 actes ompliran de vida carrers i places.