
Prediccions i rituals: l'amor i l'Any Nou Xinès marquen l'agenda esotèrica a Castelló
Les expertes Nekane i Elena revelen les claus astrals per a un Sant Valentí ple de passió
La Banda Municipal, cicles com 'Arrels' i 'Dilluns al Ras', i exposicions a l'aire lliure posaran la banda sonora a un estiu vibrant a Castelló.
29/06/2025
Redacció
Castelló viurà un estiu amb una banda sonora excepcional, gràcies a una programació musical i cultural que promet captivar a veïns i visitants. La Banda Municipal de Castelló serà protagonista amb dues grans cites: el Concert del Centenari, el pròxim 2 de juliol a la plaça Major, i el tradicional 'Concert sota les Estreles', que tindrà lloc el 18 de juliol a l'esplanada del Planetari. A més, continuaran les actuacions del cicle 'Bandes al Templet', amb concerts els diumenges de juny al Parc Ribalta i els dijous de juliol al Moll de Costa, amb la participació de la Banda Municipal, la Unió Musical del Grau i la Banda San José de Calasancio.
Molt a prop del templet del Moll de Costa, a la plaça de Sète, es podrà visitar fins al 3 de setembre l'exposició 'Colors del Món', una impressionant mostra fotogràfica de National Geographic, inclosa en el programa 'Art al Carrer' de la Fundació La Caixa. Aquesta exposició reuneix 42 imatges que exploren la diversitat de paisatges i cultures del planeta, oferint un viatge visual únic.
El cicle musical 'Arrels', que en la seua segona edició ja ha aplegat nombrós públic al Museu Etnològic, encara té actuacions pendents cada divendres de juny i juliol. I per als amants de la música clàssica, torna una nova edició de 'Dilluns al Ras', el cicle de concerts a l'aire lliure que homenatgen el guitarrista Manuel Babiloni al Templet del Ribalta, amb sessions cada dilluns de juliol a les 22.00 hores, amb el piano, la guitarra i la música de cambra com a protagonistes.

Les expertes Nekane i Elena revelen les claus astrals per a un Sant Valentí ple de passió

L’equip va caure per 20-79 davant l’UNES FC Barcelona al Ciutat de Castelló

Marta Barrachina presideix el comité de coordinació al parc d'Oropesa

L’alerta groga continua activa este diumenge fins a les 11.59 hores. Les ratxes van arribar als 170 km/h en diversos municipis

Dispositiu especial de Bombers, Policia Local i Brigades per a restablir la normalitat

L’acte tindrà lloc a les 19 hores al Menador-Espai Cultural, la cita està coorganitzada per la Conlloga Muixeranga de Castelló i la Junta de Festes