
Naix a Castelló l’Associació Atrapasomnis per a acompanyar als supervivents del suïcidi
Una associació creada per i per a persones que han patit la pèrdua d’un ésser estimat per suïcidi
La temporada 2024-2025 ha comptat amb 1.026 jugadors en tres modalitats
26/06/2025El Servei Municipal d’Esports (SME) ha lliurat els guardons dels jocs esportius locals d’hivern 2024-2025 que han comptat amb la participació de 1.023 jugadors en tres esports: futbol sala (449 participants), futbol 11 (508) i bàsquet (66).
En el cas del bàsquet, el campió de lliga ha estat el SOSTEAM, seguit d'ERES IBEROAMERICA i PA EN TOMAKA MADAFAKA. El màxim encistellador ha estat Marc López Pérez del BIONIC BASKET i el premi a l’esportivitat ha anat per a TRENQUEM TEAM. El campió de lliga de futbol 11, en primera divisió, ha estat el TALLERES MADRIGAL, seguit de LATINOS F.C. i PERPETUO SOCORRO. En segona divisió, el pòdium l’han format ATHLETICO CASTELLÓN, ATLAS F.C. I FRETORVI mentre que el guanyador de Copa ha estat LATINOS F.C. i l’ATHLETICO CASTELLON ha resultat subcampió. El màxim golejador de futbol 11 ha estat Dima Hlushchenko, del CA L’ESCOLA, i el premi a l’esportivitat ha anat per a CELTIC SUBMARÍ. En futbol sala, el triomf en primera divisió ha estat per a ULTIMATE F.S. seguit de PITARCH EBANISTERIA i BR ASOCIADOS-AXA; PENYA TROCOLÓ, MOHAMATS F.S. i CES F.S. han resultat els tres primers classificats de la segona divisió mentre que, en tercera divisió, la medalla d’or ha estat per a GRUAS BUENO F.S., la d’argent per a VODKA JUNIORS F.S. i la de bronze per a MANCHESTER PITY. El màxim golejador ha sigut Michael Escudero Fernández, de l’ULTIMATE F.S., i el guardó a l’esportivitat ha recaigut en l’AAVV LA UNIÓN F.S.
El regidor d’Esports, Xus Madrigal, ha destacat l’aposta de l’equip de govern l’esport local i per afavorir la pràctica esportiva i s’ha mostrat molt satisfet per la bona acollida de la ciutadania a l’hora de participar en aquestes lligues locals.
Una associació creada per i per a persones que han patit la pèrdua d’un ésser estimat per suïcidi
El projecte, nascut a la Fundació Síndrome de Down Castelló, utilitza la pedagogia teatral per a millorar l'expressió i la confiança de les persones amb discapacitat intel·lectual.
El programa d'aquesta setmana analitza l'amor per a cada signe: des de la "passió" d'Àries fins al "pitjor mes de l'any" per a Leo i Aquari.
El programa convida a l'audiència a la reflexió sobre el concepte de transhumanisme i el seu significat per al futur de l'espècie humana.
Oberta la convocatòria del Premi InnoActiva per a nous projectes empresarials rurals
La companyia castellonenca celebra les arrels i la Mediterrània amb dues cites culturals