
Naix a Castelló l’Associació Atrapasomnis per a acompanyar als supervivents del suïcidi
Una associació creada per i per a persones que han patit la pèrdua d’un ésser estimat per suïcidi
Els ajuntaments podran optar a subvencions de fins a 5.000 euros per a actuacions de manteniment, homologació i divulgació del patrimoni natural
03/07/2025La Diputació de Castelló ha activat una nova línia de subvencions destinada a ajuntaments, mancomunitats i entitats locals menors amb l’objectiu de millorar els senders públics i homologats de la província. El pressupost total ascendeix a 230.000 euros, i les ajudes cobriran entre el 50% i el 100% dels projectes, segons la població beneficiària.
El diputat de Medi Natural, José María Andrés, ha destacat la importància d’aquestes ajudes per a la conservació dels paratges naturals, així com per garantir la seguretat i senyalització dels recorreguts per a senderistes i esportistes. Les actuacions subvencionables inclouen tasques de manteniment, homologació i activitats de divulgació.
El termini per a presentar les sol·licituds serà de 30 dies naturals des de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província (BOP).
Una associació creada per i per a persones que han patit la pèrdua d’un ésser estimat per suïcidi
El projecte, nascut a la Fundació Síndrome de Down Castelló, utilitza la pedagogia teatral per a millorar l'expressió i la confiança de les persones amb discapacitat intel·lectual.
El programa d'aquesta setmana analitza l'amor per a cada signe: des de la "passió" d'Àries fins al "pitjor mes de l'any" per a Leo i Aquari.
El programa convida a l'audiència a la reflexió sobre el concepte de transhumanisme i el seu significat per al futur de l'espècie humana.
Oberta la convocatòria del Premi InnoActiva per a nous projectes empresarials rurals
La companyia castellonenca celebra les arrels i la Mediterrània amb dues cites culturals