
Recepció d'honor a Jairo Noriega, campió europeu de boxa a Vila-real
RedaccióFes clic ací per a veure el vídeo complet
L’Ajuntament de Vila-real ha celebrat una recepció institucional en homenatge al boxejador vila-realenc Jairo Noriega, que s'ha proclamat recentment campió europeu de pes mosca en una competició disputada a la pròpia localitat. L’acte, carregat d’emoció i orgull per l’èxit esportiu, ha estat presidit per l’alcalde José Benlloch, qui ha fet lliurament a Noriega d’una al·legoria de la ciutat com a reconeixement a la seua trajectòria i assoliment.
A l’homenatge han assistit també el regidor d’Esports, Xus Madrigal, així com altres membres de la corporació municipal. La cerimònia ha comptat amb la presència destacada de Leopoldo Bonías Pérez-Fuster, president de la Federació de Boxeig de la Comunitat Valenciana, i José Mancebo, figura històrica de la boxa a Vila-real. L’Ajuntament ha ressaltat la importància d’aquest èxit per a l’esport local i ha reiterat el seu compromís amb el suport a l’esport base i d’elit.


Milers de persones omplin les platges de Castelló en una Nit de Sant Joan marcada per la convivència

Castelló supera les 600 activitats als barris en tres anys i arriba a més de 300.000 participants

El Toro porta la platja fins al cor del poble per celebrar la Nit de Sant Joan

La Diputació avançarà més del 85% del Pla Impulsa als municipis després de poder utilitzar els romanents

Oropesa del Mar alça les banderes d'excel·lència i dona la benvinguda a un nou estiu




