
Èxit Gastronòmic, El Reconegut Xef Cristian Granero Brilla Amb un 'Showcooking' a la Plaça Maria Agustina
Reconeixement a l'Alta Cuina, L'Esdeveniment s'emmarca en el 'Mes de l'Arròs'
L'equip valencià, amb una notable presència de talents de Cocemfe Castelló BSR, es consolida com una de les grans sorpreses del torneig.
12/07/2025
Redacció
La selecció FESA-Comunitat Valenciana ha fet història al Campionat d'Espanya Sub-22 de Bàsquet en Cadira de Rodes. Després d'un intens cap de setmana a Saragossa (del 4 al 6 de juliol), l'equip ha aconseguit la medalla de bronze en imposar-se amb autoritat per 27-47 a la selecció de Catalunya en el partit pel tercer i quart lloc.
Després d'una semifinal molt exigent contra Madrid (47-33), els nostres jugadors van demostrar caràcter i ambició per tancar la seua participació amb un metall molt merescut, consolidant-se com una de les grans revelacions del campionat.
El combinat valencià va comptar amb una destacada presència castellonenca, que ens ompli d'orgull. Els jugadors Álex Martínez i Dayron Samame, formats al Club Cocemfe Castelló BSR, van ser part fonamental de l'equip. Així mateix, el cos tècnic va tindre un fort segell de la nostra terra, amb l'entrenador José Galocha i els tècnics Ramón Meseguer i Alfonso Torres, tots ells també del club castellonenc.
Des de Cocemfe Castelló BSR, la valoració de l'experiència és molt positiva: "Aquest bronze és el reflex del compromís, el treball ben fet i l'aposta ferma per l'esport adaptat entre els més joves. Ens sentim molt orgullosos del paper que han exercit els nostres representants", ha declarat José Galocha.
El Campionat d'Espanya Sub-22 de Bàsquet en Cadira de Rodes, organitzat per la Federació Espanyola d'Esports de Persones amb Discapacitat Física (FEDDF), continua sent una plataforma clau per al desenvolupament de l'esport adaptat de base a tot el país. Enhorabona a tot l'equip per aquesta gran fita.

Reconeixement a l'Alta Cuina, L'Esdeveniment s'emmarca en el 'Mes de l'Arròs'

El programa d’obres i serveis ascendeix a 32,5 milions per als exercicis 2026-2027

El consistori destina 900 euros en premis per a incentivar el comerç local

Benjamín Garcés, fundador i CEO, exposa els avanços i reptes de les dues empreses tecnològiques

La Regidora de Benestar Social Detalla a TVCS el IV Pla d'Igualtat, el Nou Protocol Contra el Fred i la Protecció a les 226 Víctimes VioGén Actives a la Ciutat

L’herència de Stephen King i l’ombra del cinema de Fincher en la seua narrativa