
Nules registra més de 150 noves inscripcions a l’Agència de Col·locació de l’Antena Local de la Cambra de Comerç en l’últim trimestre
El servei ha gestionat 20 ofertes de treball i ha atés personalment 69 persones.
Tot i l'ajornament, Culla convida a visitar el poble aquest cap de setmana i gaudir de la seua oferta cultural i gastronòmica.
12/07/2025L'Ajuntament de Culla ha informat avui que, a causa de la previsió d'inestabilitat meteorològica per a aquest cap de setmana, s'ha decidit posposar la celebració de l'Encesa de Culla. Aquesta mesura s'ha pres per a garantir la seguretat i el bon desenvolupament de l'esperat esdeveniment.
La nova data escollida per a aquesta cita tan especial serà el dissabte 13 de setembre, mantenint la mateixa programació prevista. Des de l'organització s'ha valorat que aquest canvi permetrà gaudir de l'Encesa en millors condicions i amb la mateixa intensitat emocional i participativa que caracteritza aquest acte.
Tot i l'ajornament de l'encesa de les veles, Culla no es queda apagada. Si tenies pensat visitar el poble aquest cap de setmana, l'Ajuntament t'anima a fer-ho igualment. Podràs aprofitar per recórrer els carrers del nucli històric amb una visita guiada, endinsar-te en les profunditats del Parc Miner del Maestrat, o simplement gaudir de la gastronomia local, les seues vistes espectaculars i la tranquil·litat que envolta el municipi.
L'organització agraeix la comprensió i el suport de veïns, visitants i col·laboradors, i anima a tothom a reservar el 13 de setembre per a viure junts una nit màgica i plena de tradició en un dels pobles més bonics d'Espanya.
Per a més informació i actualitzacions, pots visitar les xarxes socials de Culla Mágica y Medieval, la web www.altmaestrat.com, o trucar a la Tourist Info de Culla al 678 135 160.
El servei ha gestionat 20 ofertes de treball i ha atés personalment 69 persones.
Cedramán, Los Calpes i la Llosa, els primers nuclis beneficiats pel pla provincial de sanejament
La ciutat de Peñíscola es prepara per a viure, de l’1 al 7 de setembre, una nova edició de la seua ruta gastronòmica més refrescant i popular
La Galeria de les Col·leccions Reials exhibix els mostraris amb pedres de Càlig, Vinaròs, Figueroles, Cervera i Vilafamés
La narradora castellonenca Tania Muñoz clourà l’edició amb “Una casa de plomes” dimecres 27 d’agost al Planetari
La investigadora vila-realenca, reconeguda amb el Premi Jaume I en Noves Tecnologies, obrirà les festes majors el pròxim 30 d’agost