
La Generalitat destina més d’1,6 milions per a recolzar clubs esportius en competicions de primer nivell durant 2025
Redacció


La Generalitat Valenciana ha aprovat la concessió de 1.682.000 euros en ajudes destinades a 95 clubs esportius de la Comunitat que participaran al llarg de 2025 en competicions oficials internacionals i estatals de màxim nivell no professional.
Les subvencions, atorgades per la Direcció General d’Esport, estan pensades per a finançar despeses derivades de la participació del primer equip en aquestes competicions: desplaçaments, allotjament, manutenció, arbitratges, nòmines, i també per a la tecnificació i funcionament esportiu dels clubs.
89 clubs rebran ajudes per competir a escala internacional i estatal
En concret, es destinen 1.608.685 euros a 89 clubs esportius que competiran en lligues internacionals o estatals de màxima categoria en un total de 33 modalitats esportives, com ara:
Escacs, atletisme, bàdminton, bàsquet, bàsquet en cadira de rodes, handbol, handbol platja, beisbol, billar, bitles, esport d’orientació, esgrima, futbol (i adaptat), futbol americà, futbol sala.
També gimnàstica artística i rítmica, hoquei herba, línia i patins, judo, caiacpolo, patinatge de velocitat, piragüisme, rem, rugbi, softbol, tenis de taula, triatló, voleibol (i platja), i waterpolo.
Sis clubs rebran suport per participar en campionats d’Espanya absoluts
A més, es concedixen 73.315 euros a sis entitats per a la seua participació en campionats d’Espanya de clubs de categoria absoluta de màxim nivell:
Club Nàutic d’Altea
Club Deportivo Natación Aldaia
Club de Triatló Leucante
Club de Squash Algemesí
Club de Tennis València
Alicante Sharks (futbol americà)
Amb aquesta convocatòria, la Generalitat reafirma el seu compromís amb l’esport de competició i el teixit esportiu valencià. Pots consultar la resolució completa d’aquestes ajudes al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).


El PP de Navaixes critica el rebuig al seu pla de neteja d'embornals i reivindica la labor de la brigada municipal

Nicolás Redondo defensa a Nules la necessitat d'enfortir les institucions democràtiques i recuperar la cultura del consens

Castelló incorporarà representants veïnals dels districtes en l'elaboració del primer Pla Municipal de Salut Mental

Tresor Antic arriba a Castelló amb més de 200 vehicles clàssics i un centenar de parades d'antiguitats



