
La Nit de l’Art consolida el seu vol a Jérica amb 25 propostes per a tots els públics
Redacció
La localitat castellonenca de Jérica es prepara per acollir els dies 1 i 2 d’agost una nova edició de La Nit de l’Art, un esdeveniment que suma ja tres anys de vida i creixement, convertint-se en una de les cites culturals més esperades de l’estiu. Amb 25 propostes artístiques multidisciplinàries, la iniciativa transformarà els carrers i espais del municipi en un gran escenari obert a la creativitat i la participació ciutadana.
El programa inclou exposicions de pintura, escultura, llibres d’artista, fotografia amb llum, instal·lacions urbanes, dansa contemporània, performance, música en directe i tallers participatius per a tota la família. Artistes i col·lectius com Víctor Vives, ULALALAU, The Dynasty, Yolanda Andreu, Lila Latorre o la Rondalla La Pastorica posaran veu i cos a una edició que gira entorn de la llibertat, l’expressió i el vol, amb la figura simbòlica de “Nita” com a fil conductor.

Amb activitats durant tot el dia i fins ben entrada la nit, La Nit de l’Art aposta per un model cultural proper, inclusiu i transformador, que fomenta la convivència, la creativitat i el turisme cultural des de l’arrel local.


Les Alqueries presenta esta nit a Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Les Alqueries es bolca amb la presentació de Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

La Conselleria de Sanitat reobrirà este estiu el consultori auxiliar de la Marjaleria

El PP de Navajas critica el nou reglament de la reina de les festes i anuncia que intentarà derogar-lo si governa
La formació assegura que la norma regula les funcions de la reina i la seua cort d'honor i contempla la possible retirada del títol


