
La Nit de l’Art consolida el seu vol a Jérica amb 25 propostes per a tots els públics
Redacció


La localitat castellonenca de Jérica es prepara per acollir els dies 1 i 2 d’agost una nova edició de La Nit de l’Art, un esdeveniment que suma ja tres anys de vida i creixement, convertint-se en una de les cites culturals més esperades de l’estiu. Amb 25 propostes artístiques multidisciplinàries, la iniciativa transformarà els carrers i espais del municipi en un gran escenari obert a la creativitat i la participació ciutadana.
El programa inclou exposicions de pintura, escultura, llibres d’artista, fotografia amb llum, instal·lacions urbanes, dansa contemporània, performance, música en directe i tallers participatius per a tota la família. Artistes i col·lectius com Víctor Vives, ULALALAU, The Dynasty, Yolanda Andreu, Lila Latorre o la Rondalla La Pastorica posaran veu i cos a una edició que gira entorn de la llibertat, l’expressió i el vol, amb la figura simbòlica de “Nita” com a fil conductor.



Amb activitats durant tot el dia i fins ben entrada la nit, La Nit de l’Art aposta per un model cultural proper, inclusiu i transformador, que fomenta la convivència, la creativitat i el turisme cultural des de l’arrel local.


Agricultura amplia fins a l’1 d’octubre el termini per demanar les ajudes a la modernització d’explotacions agràries

La Vall d’Uixó destina prop de 200.000 euros al manteniment de les àrees industrials durant quatre anys

PortCastelló lidera el tràfic de granels sòlids de la façana mediterrània amb més de 5 milions de tones

Benicarló acollirà dilluns un amistós de primer nivell entre el Valencia Basket i el Casademont Zaragoza

La Plaça Major vibra amb Mecano en una de les grans nits musicals del 775 aniversari





