
La màgia arriba als barris de Castelló per fer somiar als més menuts
Redacció
L’Ajuntament de Castelló, a través de la Regidoria de Barris i Participació Ciutadana, ha presentat la nova campanya “Màgia en els barris”, una iniciativa cultural que omplirà de fantasia i il·lusió fins a 10 districtes diferents entre el 26 de juliol i el 18 d’octubre.
Els tallers, dirigits a xiquets i xiquetes de fins a 12 anys, seran impartits pel duo de mags castellonencs Màgia a Dos. Cada sessió inclourà trucs amb cartes, i al finalitzar cada taller, els participants rebran un diploma commemoratiu. Per participar-hi, només caldrà portar una baralla de cartes.
El regidor de Barris i Participació Ciutadana, Paco Cabañero, ha destacat que es tracta “d’una aposta per dinamitzar els barris i potenciar la creativitat dels més menuts en espais de convivència i diversió”. A més, ha afegit que la proposta “suma esforços amb altres campanyes com ‘Batucades pels barris’, ‘A l’estiu tot lo món viu’ i ‘Cinema de Barri’ per oferir una programació cultural descentralitzada i oberta a tota la ciutadania”.
Els primers tallers tindran lloc el 26 de juliol al Grup Roser (19.30 h) i el 2 d’agost a Penyeta Roja – Racó de la Torreta (19.00 h). La ruta continuarà per zones com Marjaleria, Les Galeres, Meridià, Grup Sant Bernardo, Doctor Marañón, Grup Santa Teresa i Rafalafena, entre d’altres.
Representants de diverses associacions veïnals —com Vicky Amores (Rafalafena), Pascual Barreda (Grup Roser), Joan Baila (Tossal Gros) i Reme Ordóñez (Racó de la Torreta)— han acompanyat el regidor durant la presentació i han mostrat el seu suport a una proposta que posa la cultura al servei del territori.


El Grau recupera la carrossa mitològica de Neptú per a la Cavalcada de la Mar de Sant Pere

La Diputació impulsa un portal digital per a difondre el patrimoni documental dels municipis de Castelló
La nova plataforma permet consultar en línia els fons documentals de nou arxius municipals de la província

Nules presenta el conte ‘Fem la barraqueta!’ per a divulgar entre els més menuts la tradicional Festa de les Barraquetes

L'astrofísic Héctor Socas protagonitzarà este dissabte una nova conferència al Planetari de Castelló


