Onda forma persones desocupades per a treballar en logística i neteja industrial

    L’Ajuntament ofereix un curs gratuït amb pràctiques professionals i carnet de carretoner per afavorir la inserció laboral

    24/07/2025RedaccióRedacció
    2025_07_23 Onda Logística

    L’Ajuntament d’Onda, mitjançant l’agència Onda Inserta i en col·laboració amb la Fundació Acción contra el Hambre, ha posat en marxa una nova acció formativa adreçada a persones desocupades: l’Escola d’Ocupació en Logística i Neteja Industrial. El curs es durà a terme presencialment a partir del setembre al Centre de Formació per a l’Ocupació del Monteblanco.

    Amb una duració de 100 hores, el programa combina continguts teòrics i pràctics per a millorar les competències professionals en sectors amb alta demanda laboral. Les persones participants podran obtindre el carnet de carretoner, fer pràctiques en empreses i comptaran amb acompanyament personalitzat en la recerca activa de feina.

    El regidor d’Ocupació i Emprenedoria, Vicent Bou, ha assenyalat que “aquesta iniciativa és una oportunitat real per a totes aquelles persones que volen incorporar-se al mercat laboral”. I ha afegit: “Continuem apostant per programes útils, accessibles i adaptats a les necessitats del teixit empresarial local”.

    Aquesta acció formativa s’emmarca dins del compromís de l’Ajuntament d’Onda amb la inclusió laboral i la millora de la qualitat de vida de la ciutadania mitjançant la capacitació professional.

    Les persones interessades poden inscriure’s fàcilment a través del formulari en aquest enllaç https://accionsocial.accioncontraelhambre.org/es/programas-empleo/vives-aprende , per WhatsApp al 616 32 57 72, o per correu electrònic a [email protected].

    El més vist