L’Amics Castelló B ja coneix els seus rivals i el calendari en Tercera FEB

    El filial debutarà amb un derbi provincial davant el CB Peníscola

    27/07/2025RedaccióRedacció
    amics FILIAL B
    Una competició amb molt de nivell i caràcter formatiu, on el filial castellonenc buscarà créixer jornada rere jornada.


    El filial debutarà amb un derbi provincial davant el CB Peníscola i afrontarà una lliga intensa al grup E-A amb 14 equips
     L’Amics Castelló B ja coneix el camí que haurà de recórrer aquesta temporada 2025-2026 al Grup E-A de Tercera FEB, una competició on el filial buscarà continuar desenvolupant el talent jove i competir al màxim nivell.

    El conjunt dirigit per Ximo Ribelles iniciarà el curs amb un atractiu derbi provincial a domicili davant el CB Peníscola en la primera jornada. La passió local continuarà en la jornada 3 amb el Derbi de la Plana, que enfrontarà l’Amics B i la Fundació Caixa Rural Vila-real al pavelló castellonenc.

    El grup E-A estarà format per 14 equips, combinant filials de clubs potents, projectes consolidats i entitats històriques, cosa que augura una temporada emocionant, amb molts duels de rivalitat comarcal i autonòmica.

    Equips del grup E-A:
    Amics Castelló B
    Fundació Rural Caixa Vila-real
    CB Morvedre
    Cemalu Aldaia
    Picken Claret
    Topsurface NB Paterna
    SD El Pilar – UPV
    CB Puerto Sagunto
    Halal Food Quality Uixó Bàsquet
    CB Tavernes Blanques
    CB Jovens Almàssera
    BC Peníscola
    Ricasa Godella
    Socage Jovens L’Eliana

    Una competició amb molt de nivell i caràcter formatiu, on el filial castellonenc buscarà créixer jornada rere jornada.



    El més vist