
L’Ajuntament ha dut a terme intervencions de repintat, renovació i substitució de senyals per millorar la seguretat a la ciutat.
Un centenar de persones homenatgen als majors en la festivitat de Santa Anna i Sant Joaquim
28/07/2025Un centenar de persones han participat en l’acte commemoratiu del Dia dels Avis celebrat a l’ermita de la Mare de Déu del Carme, en el marc de la festivitat de Santa Anna i Sant Joaquim, patrons dels avis i àvies.
L’esdeveniment ha comptat amb la presència de la regidora de Gent Major, Clara Adsuara, i de la regidora d’Ermites, Noelia Selma, que han acompanyat als majors i a les seues famílies durant la jornada. L’eucaristia ha estat amenitzada per un cor rocier, i posteriorment s’ha servit orxata i fartons per a tots els assistents.
“Apostem per iniciatives que reconeixen i posen en valor a les persones majors, fent-les protagonistes d’una jornada que compartixen amb els seus nets i netes”, ha expressat Clara Adsuara.
Per la seua part, Noelia Selma ha destacat “la rellevància de les ermites com a espais de trobada i celebració per a les famílies de Castelló”.
Adsuara ha afegit que des de la regidoria es treballa “per tornar tot el que ens han aportat els nostres majors, perquè creiem en un Castelló intergeneracional i integrador, on les persones majors siguen actives i participatives”.
Visita a l’Hogar Verge de Lledó
El dia anterior, la regidora de Gent Major va visitar el asil Hogar Virgen de Lidón per compartir la celebració del Dia dels Avis amb les persones residents. “És fonamental donar-los l’atenció que mereixen i ajudar-los a mantindre’s actius, perquè és clau per a la seua qualitat de vida”, ha assenyalat.
L’Ajuntament ha dut a terme intervencions de repintat, renovació i substitució de senyals per millorar la seguretat a la ciutat.
L’Ajuntament millora escoles i col·legis amb actuacions de manteniment i adequació durant l’estiu
L’Ajuntament ha impulsat la creació de 3.837 habitatges en dos anys, dels quals 1.665 seran protegits.
Els dispositius es van centrar al passeig marítim els dies 4 i 6 d’agost.
El canvi es deu a les obres de remodelació de la plaça Espanya, que es convertirà en un refugi climàtic.
El concert tindrà lloc el 21 d’agost a les 20:30 h amb l’actuació de Ayuriyan Tillman Quintet.