
Castelló acomiada a les reines de les festes 2025 amb un emotiu acte de comiat
L'alcaldessa Begoña Carrasco ha agraït a Paula Torres i Carla Ibáñez la seua representació, destacant que han generat 'orgull de genealogia' en tota la ciutat.
La Guàrdia Civil deté cinc persones i bloqueja béns i comptes bancaris en una operació que ha destapat una xarxa de narcotràfic amb vincles a Moncofa, Eslida i la Vall d’Uixó
30/07/2025La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa criminal dedicada al tràfic de drogues que operava a la Plana Baixa. L’operació, liderada pel grup de Policia Judicial de Burriana, ha permés desarticular un punt de venda de substàncies estupefaents a Moncofa i una plantació indoor de marihuana a Eslida.
Com a resultat, s’han detingut tres homes i dues dones, a més d’investigar-ne dos més —un home i una dona— d’edats compreses entre els 23 i els 90 anys. Els investigadors van descobrir que la plantació d’Eslida proveïa directament el punt de venda de Moncofa, creant una estructura organitzada amb diversos rols i testaferros, alguns dels quals residien a la Vall d’Uixó, utilitzats per al blanqueig de capitals.
Durant els registres simultanis realitzats la setmana passada, amb suport d’unitats especialitzades com USECIC i el Servei Cinològic, es van intervenir 358 grams de MDMA (1.300 pastilles), 686 grams de cocaïna, més de 3 kg de marihuana, 30 grams de haixix, 9 grams de bolets al·lucinògens, 51 plantes de marihuana, tres armes curtes i més de 245.000 euros en metàl·lic.
També es va procedir al bloqueig de comptes bancaris, propietats i vehicles vinculats a la trama. Els arrestats estan acusats de delictes contra la salut pública, pertinença a organització criminal, blanqueig de capitals, frau elèctric i tinença il·lícita d’armes. Les diligències han sigut traslladades als jutjats de guàrdia de Nules.
L'alcaldessa Begoña Carrasco ha agraït a Paula Torres i Carla Ibáñez la seua representació, destacant que han generat 'orgull de genealogia' en tota la ciutat.
La presidenta Marta Barrachina lamenta que la falta de pressupostos estatals castigue les administracions locals i afecte la inversió en els municipis.
Una moció insta el Ministeri de Transició Ecològica i la CHJ a executar les obres pendents per a protegir la població.
Les peces de joieria, propietat de l'Ajuntament, seran lluïdes per Clara Sanz i Ana Colón en les seues imposicions de banda.
El col·legi d'Infantil i Primària del municipi ha obert les seues portes amb 16 alumnes, el doble que el curs passat.
El passat 7 de setembre ja vam viure un eclipsi de Lluna, i ara ens preparem per al següent el dia 21, amb fortes energies que demanen una obertura espiritual.