
La Regidoria de Salut Pública i l'UJI llancen l'I Cicle de Prevenció i Ajuda en Salut Integral Emocional
La iniciativa té com a objectiu promoure el benestar emocional i psicològic de la ciutadania de Castelló.
La reconeguda xef Catalina Chiva oferirà un showcooking amb productes locals
01/08/2025
El pròxim 2 d’agost, el poble de Culla, un dels més bonics d’Espanya i amb gran encant medieval, es convertirà en l’epicentre de la gastronomia i la cultura de l’Alt Maestrat. A partir de les 19 h, l’Era de la Vila acollirà una nova edició de l’experiència “Sabors de l’Alt Maestrat”, que uneix cuina de proximitat, vins locals i música en viu en un entorn inoblidable.
La protagonista de la vetlada serà la xef Catalina Chiva, del restaurant La Carrasca, qui oferirà una degustació i showcooking en directe amb plats elaborats amb productes de la terra: escabetx de cireres del Molinell amb verdures de l’hort, torrada amb crema de formatge dels Masets, ametlla d’Albocàsser i sardina, o un sorprenent tàrtar de llonganissa seca amb mel de romer i AOVE de la comarca.
Per acompanyar aquestes delícies, els assistents gaudiran d’un tast de vins del celler Pou Piques d’Albocàsser, una referència en qualitat i autenticitat. I com a toc final, la música en viu de “La Ludoneta”, amb un repertori de boleros i coples, crearà un ambient relaxat i festiu per celebrar la cultura i els sabors de la comarca.
L’esdeveniment tindrà aforament limitat a 100 persones, i els tiquets es podran recollir el mateix dia a partir de les 10 h a l’Oficina de Turisme de Culla, al carrer Abadia, 14.
Esta iniciativa està organitzada per l’Associació Intermunicipal Alt Maestrat Human Land, amb el suport del Patronat de Turisme de Castelló, amb l’objectiu de dinamitzar el turisme i posar en valor els productes de proximitat i l’entorn rural de l’interior castellonenc.
Una cita perfecta per descobrir l’essència de l’Alt Maestrat, entre paisatges mil·lenaris, pobles amb encant, gastronomia d’alt nivell i experiències que connecten amb la terra i la tradició.
La iniciativa té com a objectiu promoure el benestar emocional i psicològic de la ciutadania de Castelló.
La iniciativa, que es prolongarà fins a l'1 de novembre, busca dinamitzar el comerç local als barris de la ciutat.
Una agenda completa de tres dies per a conéixer la cuina i l'entorn de la ciutat
El govern municipal reforçarà les línies d'autobús i ampliarà els horaris de les biblioteques.
El regidor d'Urbanisme destaca el potencial de la plataforma industrial per a la indústria i l'economia de la ciutat.
L'esdeveniment, que tindrà lloc el 20 de setembre al parc Rafalafena, commemora el 50é aniversari d'APESOCAS.