
Televisió de Castelló reflexiona sobre el Transhumanisme amb Jaime Vilarroig , expert de la Universitat CEU
El programa convida a l'audiència a la reflexió sobre el concepte de transhumanisme i el seu significat per al futur de l'espècie humana.
La NightRun ompli el límit d’inscripcions i promet una nit màgica de running i natura
01/08/2025Aquest dissabte, 2 d’agost, Oropesa del Mar viurà una de les cites esportives més singulars de l’estiu amb la celebració de la NightRun, una cursa nocturna que recorrerà la Via Verda i que enguany ha esgotat les 200 inscripcions disponibles.
La sortida tindrà lloc a les 21.00 hores, i els participants afrontaran un itinerari natural entre la costa i la muntanya, amb un ambient marcat pel companyerisme, l’esportivitat i el respecte pel medi ambient. La meta estarà situada al port esportiu del municipi, punt final d’una jornada que promet ser inoblidable.
Des de l’Ajuntament d’Oropesa del Mar, organitzador de l’esdeveniment, s’ha volgut agrair la gran resposta dels participants i posar en valor el caràcter saludable i sostenible d’una iniciativa que fomenta l’activitat física en contacte amb la natura i en horari nocturn, ideal per evitar les altes temperatures d’estiu.
A més, es recorda a la població que la zona del recorregut estarà senyalitzada i controlada per a garantir la seguretat de corredors i vianants. Així mateix, s’anima veïns i visitants a acostar-se al port per animar els participants i viure una nit diferent a l’aire lliure.
Una vegada més, Oropesa del Mar referma el seu compromís amb l’esport, el benestar i la posada en valor del seu entorn natural, en una proposta que uneix oci, salut i territori.
El programa convida a l'audiència a la reflexió sobre el concepte de transhumanisme i el seu significat per al futur de l'espècie humana.
El municipi estrena l'espai reformat en les seues festes patronals, dignificat gràcies a la col·laboració entre l'Ajuntament i la Diputació de Castelló.
L’autor Ferran Olucha Montíns selecciona cent obres mestres que recorren la història artística del segle XIV al XX
La Federació de Societats Musicals col·labora en un esdeveniment amb 30 anys d’història
Asolecas tanca la II Setmana contra la leucèmia amb una marxa multitudinària
Un joc coral i l’encert exterior marquen l’inici amb bones sensacions