Vistem l'Estiu Esportiu a La Vall d'Uixó

    L’Ajuntament consolida l’‘Estiu Esportiu’ amb activitats com zumba, trail running o senderisme, fomentant l’exercici físic i la salut comunitària

    05/08/2025RedaccióRedacció

    La Vall d’Uixó es mou aquest estiu. Fins a 350 persones participen en el programa Estiu Esportiu impulsat per la Regidoria d’Esports, que durant els mesos de juny i juliol ofereix quatre activitats físiques pensades per a promoure hàbits de vida saludable entre la ciutadania. La zumba ha sigut la més multitudinària, amb 106 inscrites en horari de matí i vesprada. 

    Des de fa deu anys, el consistori aposta pel valor integrador de l’esport com a eina de salut i de lluita contra la soledat no desitjada. 

    Mar Arzo, la Regidora d'Esports; els monitors de les activitats esportives i participants, fan un repàs a aquestes jornades i ens conten la gran repercussió que han tingut a la ciutat.

    El més vist
    plaza-mayor-de-nules-castellon-e8ff9eba-f7ff-4dae-933d-07ae3593870f

    'Comprar a Nules. Te premi!

    Redacció
    24/11/2025

    La nova campanya de Nadal busca incentivar l'activitat econòmica i comercial de la localitat fins al 6 de gener