
La Generalitat adjudica la construcció de 123 habitatges a Castelló de la Plana dins del Pla Viu
21 dels nous habitatges passaran a formar part del parc públic autonòmic, 87 municipis de Castelló ja s’han adherit al Pla Viu d’habitatge públic
L’Oferta d’Ocupació Pública inclou 53 places: 39 de torn lliure i 14 de promoció interna
04/08/2025La Diputació de Castelló ha llançat una nova Oferta d’Ocupació Pública (OEP) amb un total de 53 places, amb l’objectiu de reforçar la plantilla i fomentar la promoció interna del seu personal funcionari. En concret, 39 places seran de torn lliure i 14 de promoció interna, responent així a les necessitats actuals de personal i millorant la qualitat dels serveis públics que ofereix la institució provincial.
La presidenta de la Diputació, Marta Barrachina, ha assenyalat que amb aquesta OEP “es pretén consolidar un model d’administració àgil, útil i líder per fer front als reptes dels municipis de la província”. Així mateix, ha subratllat que “apostem per un ocupació pública de qualitat i per una administració que cuida i dona oportunitats al seu personal”.
Places per a perfils diversos
El diputat de Recursos Humans, Ximo Llopis, ha explicat que les places corresponen a subgrups diversos, des del grup A1 fins al C2, atenent a les necessitats reals de la institució. Entre les places de torn lliure s’inclouen, entre altres:
5 professors de Pedagogia Terapèutica
5 auxiliars de recaptació
2 peons
1 programador
1 operari d’usos múltiples
2 enginyers de camins
1 arquitecte tècnic
1 conductor i 1 conductor auxiliar de bibliobús
9 tècnics mitjans i 9 auxiliars administratius
1 auxiliar de teleajuda domiciliària
Quant a les 14 places de promoció interna, destaquen:
1 enginyer industrial
3 educadors
1 auxiliar tècnic d’oficina tècnica
6 administratius
3 administratius de recaptació
Compromís amb l’estabilitat i la carrera professional
Amb aquesta convocatòria, la Diputació vol donar estabilitat laboral a molts departaments, millorar l’atenció ciutadana i consolidar el talent intern. Marta Barrachina ha remarcat que “les places de promoció interna representen una aposta clara per la projecció professional del personal i pel reconeixement de la seua trajectòria”.
Ximo Llopis ha conclòs que aquesta acció respon a la voluntat del govern provincial de “millorar la qualitat de vida dels castellonencs amb més recursos humans i serveis eficients”.
21 dels nous habitatges passaran a formar part del parc públic autonòmic, 87 municipis de Castelló ja s’han adherit al Pla Viu d’habitatge públic
Més recursos per a una vida activa i saludable en pacients amb càncer
L’acte compta amb la participació de les reines de Castelló i el suport de l’Ajuntament
L’acte d’exaltació reuneix centenars de veïns i marca l’inici d’unes festes plenes de tradició i emoció
Els bous al carrer obrin amb força les festes en honor al Salvador i el Crist de l’Agonia
El Parc Municipal es va omplir de veïns, penyes i famílies en una jornada gastronòmica i festiva marcada per la convivència i l’orgull de poble