
Els veïns del Meridiano tanquen les seues festes amb la presència de regidors del Govern municipal
El tradicional sopar popular posa el punt final a uns festejos marcats per la convivència i les activitats lúdiques
46.000 € per modernitzar els vestidors del pavelló, les obres inclouen lavabos, dutxes, sanitaris i pintura.
15/08/2025
Redacció
L’Ajuntament de Peníscola, a través de la Regidoria d’Esports, ha posat en marxa la rehabilitació i reforma de dos vestidors més del pavelló poliesportiu municipal, una actuació que dona continuïtat als treballs duts a terme l’any passat en altres dos espais del mateix recinte.
Segons ha explicat la regidora d’Esports, Dolo Bayarri, “es tracta d’un procés gradual de millora que permet, pas a pas, renovar totes les instal·lacions i oferir un servei més còmode i modern a esportistes, clubs i usuaris del pavelló”.
Els treballs actuals inclouen la reforma integral de lavabos, dutxes i sanitaris, la renovació de la coberta, el repintat complet i la substitució dels equipaments interiors per uns de més eficients i adaptats a les necessitats actuals.
Tant la regidora com l’alcalde, Andrés Martínez, han visitat les obres per conéixer de primera mà el seu avanç i comprovar la qualitat de les intervencions.
Amb una inversió total de 46.389,25 €, finançada íntegrament amb fons municipals, es preveu que les obres finalitzen abans que acabe el mes d’agost, permetent que les instal·lacions estiguen totalment operatives per a l’inici de la nova temporada esportiva.
Aquesta actuació s’emmarca dins del compromís municipal per millorar els espais esportius i fomentar la pràctica de l’esport en condicions òptimes.

El tradicional sopar popular posa el punt final a uns festejos marcats per la convivència i les activitats lúdiques

Les festes del Serrallo se celebren del 14 al 17 i del 22 al 24 d’agost amb actes musicals, gastronòmics i taurins

L’Ajuntament d’Onda reforça la prevenció d’incendis amb labors de desbrossament en el terme municipal

Un simple anàlisi de sang permet detectar alteracions cromosòmiques com la síndrome de Down a partir de la setmana 10 de gestació

La institució provincial ha incrementat de 24 a 34 els punts de recàrrega

El centre oferirà 80 places residencials i 40 de centre de dia.