
L’Ajuntament de Castelló invertirà 178.000 € en un nou graderi per al camp “B” del Gaetà Huguet
Redacció


L’Ajuntament de Castelló ha aprovat el projecte i l’expedient de contractació per a la construcció del nou graderi del camp de futbol “B” de les instal·lacions esportives municipals Gaetà Huguet. La inversió ascendeix a 178.304,26 euros IVA inclòs i el termini d’execució és de dos mesos, amb l’objectiu que estiga llest per a la temporada 2025-2026, en la qual el CD Castelló “B” competirà en la Segona Federació.
La regidora d’Esports, Maica Hurtado, ha destacat que aquesta actuació “forma part del pla de posada a punt del Gaetà Huguet, en col·laboració amb la Regidoria d’Infraestructures i el Patronat Municipal d’Esports, per garantir que jugadors i aficionats disposen de les millors condicions possibles”.
El nou graderi tindrà capacitat per a entre 1.250 i 1.500 espectadors, complint amb totes les exigències de seguretat i el reglament de la Real Federació Espanyola de Futbol. A més, el consistori també habilitarà una zona específica per a les aficions visitants, millorarà el sistema d’il·luminació i els vestidors, instal·larà un nou marcador i construirà una torre per a càmeres de televisió, així com noves zones d’aparcament al voltant del recinte.
Hurtado ha remarcat que “el Gaetà Huguet es convertirà en la casa del CD Castelló ‘B’ i de l’afició albinegra”, i ha subratllat que aquestes obres “responen a la necessitat de complir amb els requisits marcats per la RFEF per a la Segona Federació, al mateix temps que es dignifiquen les instal·lacions per a tota la ciutadania esportista de Castelló”.




L'UJI desenvolupa una plataforma de realitat virtual per entrenar la intubació orotraqueal

El Benicarló fitxa 211 centímetres de talent: Rokas Gadiliauskas serà el nou gegant de la pintura

El PPCS destaca la inversió de 2,2 milions d'euros per climatitzar les aules dels centres públics de Castelló

Ja pots consultar en temps real l'aforament de la piscina del Pinar abans d'anar-hi


