
La vicepresidenta primera visita les obres del nou centre residencial de la ciutat.
Redacció


La vicepresidenta primera i consellera de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge, Susana Camarero, ha destacat este passat dilluns l’avanç positiu de les obres de la nova residència pública de persones majors de Castelló, que es duen a terme en el carrer Onda i que segueixen el cronograma establit pel Consell.
Durant la seua visita a les instal·lacions, acompanyada per la secretària autonòmica del Sistema Sociosanitari, Elena Albalat, el director general d’Infraestructures, Borja Ottobrino, i l’equip tècnic responsable del projecte, Camarero ha remarcat que el nou centre respon a una demanda històrica i que, una vegada conclòs, permetrà atendre 120 majors més de la ciutat i la província, amb 80 places residencials i 40 de centre de dia.
La consellera ha recordat que el projecte va romandre paralitzat més de huit anys sota el govern del Botànic, des que el 2016 es va anunciar la seua construcció, i no va ser fins a l’arribada de l’actual Consell quan es va aconseguir desbloquejar i impulsar definitivament.


En este sentit, ha destacat que el 11 d’octubre de 2024 la Generalitat va aprovar una inversió de 14,2 milions d’euros per a fer realitat la nova infraestructura, assegurant-ne la viabilitat i garantint la seua execució.
“Amb esta residència fem un pas endavant per a reforçar l’oferta pública i donar una millor qualitat de vida a les persones majors, que mereixen atenció digna, recursos adequats i proximitat als seus familiars”, ha conclòs Camarero.



Castelló celebra el 775 aniversari amb videomapping, música, visites i una mascletà ajornada de Magdalena
La programació començarà al setembre i continuarà amb noves activitats fins a setembre de 2027

El Privilegi del Trasllat torna a Castelló 25 anys després pel 775 aniversari de la ciutat

El CECOVA estudia donar suport a una nova especialitat d’Infermeria en cures cardiològiques i vasculars

Pérez Llorca anuncia una nova Llei forestal amb incentius per als propietaris que cuiden la muntanya

L’ITC reforça la investigació aplicada per donar resposta als nous reptes de la indústria





