
Últimes entrades a la venda per al concert de Pecos a Castelló
Redacció


La Plaça de Bous de Castelló acollirà el pròxim divendres 5 de setembre, a les 22.00 h, el concert de Pecos, dins de la seua gira “Dos veus i una història”. El duet format pels germans Francisco Javier i Pedro José Herrero celebra així el seu retorn als escenaris 45 anys després del seu debut musical.
Les últimes entrades per a este esdeveniment ja estan disponibles a través d’El Corte Inglés, i es preveu la presència de milers de fans tant de Castelló com de fora de la ciutat per reviure les cançons que van marcar tota una generació. Pecos, amb més d’1,1 milions de còpies venudes dels seus àlbums, continua sent un fenomen musical amb seguidors a Espanya, Llatinoamèrica i diversos països europeus.
La regidora de Festes, Noelia Selma, ha destacat que “Castelló es consolida com a parada obligada de les grans gires musicals. Concerts com este de Pecos ens situen al mapa cultural i fan possible la ciutat viva que volem”. Selma també ha recordat que recentment la ciutat ha acollit grans esdeveniments com el SOM Festival, amb actuacions de figures internacionals com Tom Jones o Camilo, i el concert de Manuel Carrasco.
“El de Pecos serà una nit irrepetible —ha afegit—, una oportunitat única de gaudir d’èxits que s’han convertit en himnes i que continuen connectant amb el públic de totes les edats”.




Agricultura impulsa la millora genètica de les varietats tradicionals de tomaca per preservar el patrimoni agrícola valencià


Castelló crea una xarxa de 36 oasis climàtics per protegir la població davant les onades de calor

Castelló reforça la neteja dels camins de la Marjaleria amb una nova actuació a l'Entrador Gavilà


