
L’Ajuntament ha dut a terme intervencions de repintat, renovació i substitució de senyals per millorar la seguretat a la ciutat.
Els dispositius es van centrar al passeig marítim els dies 4 i 6 d’agost.
21/08/2025La Guàrdia Civil ha intensificat els controls contra la venda ambulant de productes falsificats a Peníscola, intervinguent un total de 715 articles durant la primera quinzena d’agost.
El dispositiu policial es va desenvolupar els dies 4 i 6 d’agost al passeig marítim de la localitat, amb la participació d’efectius del Punt de la Guàrdia Civil de Peníscola i de la USECIC de la Comandància de Castelló. L’actuació consistí en la identificació de persones i vehicles implicats en la venda il·legal, aconseguint intervenir 615 samarretes esportives i un centenar de joguets destinats al top manta.
Segons les dades acumulades en el que va de trimestre, a Peníscola s’han intervingut més de 2.000 articles destinats a la venda ambulant, reforçant així la labor de la Guàrdia Civil per a erradicar aquesta pràctica i protegir comerciants i turistes.
L’Ajuntament ha dut a terme intervencions de repintat, renovació i substitució de senyals per millorar la seguretat a la ciutat.
L’Ajuntament millora escoles i col·legis amb actuacions de manteniment i adequació durant l’estiu
L’Ajuntament ha impulsat la creació de 3.837 habitatges en dos anys, dels quals 1.665 seran protegits.
Els dispositius es van centrar al passeig marítim els dies 4 i 6 d’agost.
El canvi es deu a les obres de remodelació de la plaça Espanya, que es convertirà en un refugi climàtic.
El concert tindrà lloc el 21 d’agost a les 20:30 h amb l’actuació de Ayuriyan Tillman Quintet.