
Cortes de Arenoso celebra la III edició del certamen literari Muntanyes de Contes
Redacció


El món rural és inspiració, calma i creativitat. Així ho posa en valor el certamen literari Muntanyes de Contes, que per tercer any consecutiu organitza el Club de Lectura de Sant Vicent de Piedrahita i que enguany ha celebrat l’entrega dels seus guardons a la plaça de l’Església de Cortes de Arenoso (El Perxico).
L’Ajuntament de Cortes de Arenoso, col·laborador habitual de l’esdeveniment, ha volgut ressaltar la importància d’esta cita cultural que, edició rere edició, mobilitza a desenes d’autors i autores. Tal com ha expressat l’alcalde Florencio Catalán, “som cultura, som interior i som privilegiats. Este concurs ens suma com a poble i reconeix els valors d’una terra única i singular, que és una joia i que inspira la creativitat i l’amor per l’escriptura”.
En esta tercera edició, el premi general ha sigut per a l’obra Basura, de Mónica Balboa Caurel, mentre que el premi local ha reconegut la qualitat de Terra molla, de Lara Tomás Molina.

Per a Catalán, el certamen és una aposta per dinamitzar el municipi i projectar el talent literari: “El treball, l’esforç i la il·lusió dels veïns fan possible activitats com esta, que ens enriqueixen a tots i que consoliden Cortes de Arenoso com a escenari cultural de referència al nostre interior”.
Amb esta nova edició, Muntanyes de Contes es consolida com un clàssic estiuenc que vincula literatura i entorn, i que aposta per posar en valor el món rural com a font inesgotable d’inspiració.




L’UJI tanca Gennera Challenge amb propostes per a atraure joves al món rural
Una trentena d’estudiants han treballat en sis equips per a respondre als reptes plantejats per la Diputació de Castelló i l’empresa Cuatroochenta

L’Orquestra de la Comunitat Valenciana obri hui la temporada de tardor de l’Auditori de Castelló

Betxí aborda la prevenció de plagues i el control biològic per a protegir els cítrics


