La Diputació de Castelló millora la senyal de televisió en nou municipis de menys de 5.000 habitants per a garantir un “interior connectat”

    La Serratella, Argelita, Tírig, Villahermosa del Río, Culla, Xodos, Serra d’En Galceran, Matet i Ludiente rebran ajudes per a reforçar la cobertura dels seus repetidors

    01/09/2025RedaccióRedacció
    pueblos-comunidad-valenciana-Bunol

    La Diputació de Castelló ha concedit subvencions per valor de 60.000 euros destinades a la millora de la senyal de televisió en municipis de menys de 5.000 habitants. Una convocatòria que reafirma, en paraules de la presidenta provincial Marta Barrachina, el compromís de la institució amb l’interior de la província.

    “Mai abans el món rural havia tingut tant de protagonisme en les polítiques que esta institució abandera”, ha subratllat Barrachina. “Amb estes ajudes aconseguim un interior connectat, on els veïns puguen accedir en igualtat de condicions a un servici tan bàsic com la televisió”.

     
    Municipis beneficiats
    Enguany, les ajudes arribaran a La Serratella, Argelita, Tírig, Villahermosa del Río, Culla, Xodos, Serra d’En Galceran, Matet i Ludiente, localitats que reforçaran la cobertura dels seus repetidors de televisió gràcies al suport provincial.

    El diputat d’Enginyeria Interna, José María Andrés, ha posat en valor la línia d’ajudes, que “garantix servici i confort als veïns que han decidit viure al món rural”. En paraules seues, “la televisió és molt més que oci, és companyia, benestar, informació i connexió”.

     
    Compromís amb l’interior
    “Distribuïm els recursos econòmics per a aconseguir una província connectada i amb oportunitats reals per a tots els seus veïns”, ha assenyalat Andrés. “Esta convocatòria és una mostra més que la paraula de la nostra presidenta, Marta Barrachina, es complix”, ha conclòs.

     

    El més vist