
Luis García, president de l’Amics Castelló, visita TVCS per parlar de les Claus Esportives i la Fita Històrica de la SAD
Concentració Màxima, Anàlisi del Pròxim Enfrontament Vital a Casa Davant l'Huesca
El municipi de Teresa ha rebut una nova injecció econòmica de més de 13.000 euros de la Diputació de Castelló, destinada a la demolició d'una casa en perill d'enfonsament
03/09/2025
Redacció
El municipi de Teresa ha rebut una nova injecció econòmica de més de 13.000 euros de la Diputació de Castelló, destinada a la demolició d'una casa en perill d'enfonsament. Aquesta acció, finançada per l'organisme provincial, té com a objectiu principal eliminar riscos i protegir els habitants.
Una política útil que escolta les necessitats del poble
L'ajuda de 13.386,27 euros s'emmarca dins d'un programa de suport pioner de la Diputació, que permet als municipis eliminar riscos i garantir la seguretat dels seus veïns.
El portaveu del Partit Popular a Teresa, Francisco Javier Mengual, ha volgut destacar el suport de l'entitat provincial: "Una vegada més, escolten les nostres demandes a través de la política útil".
Accions directes per a un futur millor
El finançament d'aquest any es destinarà a la demolició d'un edifici al carrer Río, número 7, datat el 1887, amb una superfície de demolició de quasi 117 metres quadrats. El regidor ha subratllat que la inversió de la Diputació "demostra una política útil que resol problemes amb accions directes".
L'any 2024, una subvenció de 12.018,06 euros va permetre enderrocar un antic magatzem al carrer Era Colás, número 5, també de 1887. En paraules de Mengual, amb aquesta nova intervenció, "aconseguirem eliminar els riscos per a la població que es deriven de l'estat de ruïna d'aquest edifici abandonat".
Per al portaveu, l'objectiu és "donar solucions i garantir el desenvolupament" del poble, un compromís que el Partit Popular "assegura amb polítiques que escolten i resolen".

Concentració Màxima, Anàlisi del Pròxim Enfrontament Vital a Casa Davant l'Huesca

L'Esdeveniment, Considerat el Segon Millor Trofeu d'Espanya, Impulsa el Binomi Turisme-Esport a la Ciutat

L'Activitat, Desenvolupada al CEIP Bernat Artola, Fomenta l'Envelliment Actiu i Combat la Soledat no Desitjada

Barrachina Destaca que el Pressupost Respon a les "Limitacions Injustes" Imposades als Ajuntaments

Xerrades Dinamitzades Aborden Drogues i l'Ús Problemàtic de Pantalles

Elena i Nekane Revelen l'Objecte Nadalenc que Representa Cada Signe