
"Castelló a Escena" torna als escenaris després de batre el seu rècord de públic amb més de 5.500 espectadors
Redacció


El cicle de teatre amateur "Castelló a Escena" torna amb més força que mai. La 33a edició se celebrarà del 10 de gener al 10 de maig de 2026, amb la participació de 13 companyies que actuaran al Teatre del Raval Rafa Lloret. Així ho ha anunciat la regidora de Cultura, María España, després de la reunió de coordinació amb els grups participants.
En la trobada, es va realitzar el sorteig de les dates de les actuacions i es va confirmar la participació dels grups Amigos del Teatro, Blau Brocau, Teatre del Somni, Baladre, Tragapinyols, L'Armelar, Escenatrama, Tarongers, Entre Bastidores, El Cresol, Espiral Teatre, L'Enfilat i Pléyade Trampantojo.
Una edició històrica amb xifres espectaculars
L'anterior edició va ser un gran èxit, ja que va aconseguir la xifra de 5.564 espectadors, un rècord d'assistència que va superar en més de 1.600 entrades la taquilla de l'any 2024. Amb una mitjana de 198 espectadors per funció, el cicle es consolida com un dels referents del teatre amateur al país. Les obres més vistes van ser "Totes sospitoses" de Tarongers Teatre i "Morir se'ns dona bé" d'Entre Bastidores, amb 544 i 494 espectadors respectivament.
La regidora de Cultura, María España, ha volgut felicitar els grups i el públic, destacant que "és emocionant veure com s'esgoten les entrades" i que aquest és el premi a un treball de molts mesos. España ha afirmat que "estem davant un dels millors cicles de teatre amateur d'Espanya" i que l'Ajuntament continuarà donant-li suport.



La Diputació destina 50.000 euros a millorar les botigues multiservei de 19 pobles
Les ajudes finançaran climatització, instal·lacions elèctriques i equipament per a conservar i exposar productes en municipis de menys de 5.000 habitants

Maestrat, ànima interior mostra el seu patrimoni i gastronomia a professionals del turisme

Més de 250 veus es reuniran en el XXXI Aplec de Corals Ciutat de Castelló
L’Auditori acollirà diumenge 25 d’octubre dotze agrupacions castellonenques i la formació femenina convidada Plèiades Cor, en una trobada d’homenatge a Juan Ramón Herrero.

Networking Directivas Castellón reconeixerà el suport de l’Ajuntament a les dones empresàries
L’associació celebrarà el seu quinze aniversari amb una gala el 5 de novembre, en la qual distingirà institucions i entitats que han acompanyat la seua trajectòria.


