
Sant Jordi acorda amb la Generalitat un transport més ràpid i directe per als alumnes de Panoràmica
Redacció


L'alcalde de Sant Jordi, Iván Sánchez Cifre, ha aconseguit que la Conselleria de Transports de la Generalitat atenga una llarga demanda de les famílies de la urbanització Panoràmica: la millora del recorregut de l'autobús escolar. A partir d'ara, la línia farà un recorregut directe Panoràmica–Sant Jordi–Vinaròs, sense el desviament innecessari per la carretera de Traiguera que allargava el temps de viatge dels estudiants de Secundària.
Sánchez Cifre ha destacat que “és fonamental escurçar els temps de viatge perquè els més joves puguen anar i tornar de l'institut en condicions molt més còmodes”. El primer edil ha insistit que este és el resultat de "un treball de constància, d'explicar una vegada i una altra que no tenia sentit donar una volta tan llarga quan es podia anar de forma directa".
Un pas més en el compromís amb la qualitat de vida
Aquest assoliment forma part de l'estratègia de l'Ajuntament per a millorar els serveis públics en tot el terme municipal. El primer edil ha subratllat que "el nostre afany és que els veïns de Panoràmica tinguen les mateixes oportunitats i serveis que la resta del municipi".


La històrica reivindicació de millorar la connectivitat de la urbanització Panoràmica és una prioritat per a l'Ajuntament de Sant Jordi, ja que cada any augmenta el nombre de famílies residents que requereixen una atenció especial en matèria de serveis bàsics com el transport. Amb esta nova línia, l'Ajuntament fa un pas important cap a la modernització i la millora de la qualitat de vida dels seus veïns.


La façana de l’Ajuntament de Castelló cobrarà vida amb un videomapping pel 775 aniversari

Castelló recrearà els seus orígens amb set visites teatralitzades gratuïtes pel 775 aniversari

Castelló commemora els 750 anys de la mort de Jaume I amb una exposició i unes jornades d’estudi

Labora impulsa prop de 80 programes d’ocupació i formació per a més de 1.500 persones

L’Hospital General de Castelló supera els 500 procediments de neuroradiologia intervencionista en tres anys





