
Milers de famílies omplen de vida el centre de Castelló en la primera jornada d'Street Park amb el tren turístic com a gran novetat
Redacció


La capital de la Plana es va omplir de vida ahir en la primera jornada de l''Street Park', un esdeveniment que en la seua tercera edició ha convertit els carrers de la ciutat en un gran espai d'oci i entreteniment per a tota la família. L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, i la regidora de Turisme, Arantxa Miralles, van recórrer els diferents punts del programa, que inclou pintacares, inflables, concerts i una àmplia oferta de jocs gratuïts.
L'alcaldessa va destacar que, una vegada més, "Castelló s'ompli de vida i d'alegria amb aquesta proposta de lleure pensada perquè els més menuts i les famílies gaudisquen jugant a les places i carrers de la ciutat". A més, va subratllar que l'esdeveniment té una "conseqüent repercussió per al comerç i l'hostaleria local".
Durant tota la jornada, un total d'11 places van acollir més de 30 activitats per a xiquets, amb quasi una vintena de personatges disfressats que van animar el centre i el Grau.
Estrena amb èxit del tren turístic
Una de les novetats més destacades d'aquesta edició va ser l'estrena del tren turístic, que va registrar una gran afluència de públic en totes les seues sessions. La regidora de Turisme, Arantxa Miralles, va assenyalar que la seua incorporació "ha sigut un èxit en aquest primer dia" i que ofereix una manera diferent de recórrer la ciutat.

El tren, amb un preu de 2 euros (gratuït per a menors de 3 anys), ofereix un recorregut de 30 minuts pel centre de la ciutat, amb eixida al carrer Colón i pas per llocs emblemàtics com la plaça Maria Agustina i la plaça Borrull.
Extensió de l'esdeveniment al Grau i consciència ambiental
L'esdeveniment també es va estendre al districte marítim, amb el Parc Josefina López San Martín i el Parc de la Panderola com a epicentres de la diversió. Amb tallers de manualitats i inflables, el Grau va participar activament en la celebració, ampliant l'abast de l'Street Park.

A més, els tallers mediambientals organitzats per la Regidoria de Medi Ambient van tornar a ser un gran èxit, amb activitats sobre reciclatge creatiu, horts urbans i energies renovables, a més d'un concert amb temàtica sostenible.
L'Street Park continua hui, diumenge, oferint la mateixa programació perquè veïns i visitants puguen gaudir de Castelló convertit en un autèntic parc urbà.


Castelló reconeix al Playas de Castellón després de conquistar la plata i el bronze en el Campionat d'Europa de Clubs
L'equip masculí es va proclamar subcampió d'Europa i el conjunt femení va aconseguir la medalla de bronze en una competició disputada a les pistes de Gaetà Huguet

El Corte Inglés avança la campanya solidària “Recollida Primavera” per a reforçar els Bancs d'Aliments

Nicolás Redondo defensa a Nules la necessitat d'enfortir les institucions democràtiques i recuperar la cultura del consens

Tresor Antic arriba a Castelló amb més de 200 vehicles clàssics i un centenar de parades d'antiguitats



