
L'alcaldessa de Castelló clausura les II Jornades de Comunicació i PIMES, on reivindica el paper fonamental d'aquesta disciplina.
Redacció


L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, va participar ahir en la clausura de les II Jornades de Comunicació i PIMES, celebrades a l'Auditori i Palau de Congressos de la ciutat. L'esdeveniment, organitzat per l'Associació de Directius de Comunicació de la Comunitat Valenciana i Múrcia (Dircom), va reunir més de 250 professionals del sector.
En la seua intervenció, l'alcaldessa va voler reivindicar "el paper protagonista dels professionals de la comunicació en un moment en el qual rebem la major quantitat de missatges en la història de la humanitat". Carrasco va recordar una frase del catedràtic Rafael López Lita: “Comunicar és existir. El que no es comunica, no existeix”.
La primera edil va destacar que la comunicació és molt més que informar, ja que aposta per "transmetre valors, per generar emocions" i per ser "pròxims, autèntics, memorables". Així mateix, va subratllar que, lluny de ser una despesa, la comunicació és una inversió que "multiplica resultats, enforteix equips i obri mercats".
Carrasco va agrair a l'associació Dircom, presidida per Esther Castellano, l'elecció de Castelló com a seu d'aquestes jornades, que s'han consolidat com una cita de referència per al teixit empresarial.


La Diputació coordina un dispositiu amb 836 efectius per a previndre incendis i garantir la seguretat per Setmana Santa

Els joves de l’Òpera de San Francisco omplin el Teatre del Raval Rafa Lloret en la seua gira europea

Nules impulsa a la platja un nou espai d’oci amb l’obertura del quiosc Blau & Brisa a la Terrassa de l’Estany

El Corte Inglés reforça el seu compromís social amb la donació de més de 13 tones d’aliments al Banc d’Aliments de Castelló


